Avatar billede friiser Nybegynder
28. november 2000 - 14:40 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Barometer koden ??

Hej rødder,

Hvor kan jeg finde den kode der ligger til baggrund for barometeret der findes på www.computerworld.dk ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. november 2000 - 14:42 #1
det spørgsmål har du da allerede stillet en gang ?
Avatar billede friiser Nybegynder
28. november 2000 - 14:43 #2

Ja, men nu har jeg flyttet det over i asp i stedet for at se om der er større hjælp at hente.

Kan du hjælpe mig ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. november 2000 - 14:49 #3
Nåå .. okay.
Desværre ikke ..
Avatar billede jabp Nybegynder
28. november 2000 - 16:02 #4
Hejsa jeg har lavet et script der kan det. Den hiver dataerne ud af en access database.
Avatar billede borge Nybegynder
28. november 2000 - 16:03 #5
Her finner du en artikkel med tilhørende zip fil.

http://haneng.com/lessons/18.asp

Børge
Avatar billede friiser Nybegynder
15. december 2000 - 08:53 #6
Ingen ting kunne bruges. Sorry
Avatar billede snowball Novice
15. december 2000 - 08:56 #7
Desuden er den poll der findes på www.copmuterworld.dk ikke ret go\' ! Den er jo ikke sikret imod at man kan stemme flere gange !!!

Snowball
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. december 2000 - 09:34 #8
friiser:> det der \"barometer\" er det ikke bare et afstemningsscript ? (http://www.tdaugaard.dk/x/ kiger efter noget med \"poll\" i .. en zip fil)

snowball:> hmm .. der findes ingen poll på www.copmuterworld.dk .. faktisk tror jeg slet ikke der er DNS på www.copmuterworld.dk  ;-)
Avatar billede snowball Novice
15. december 2000 - 09:39 #9
tdaugaard: GÅ I SENG, og hvad betyder \"kiger\" ??? *GG*

Snwoball
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. december 2000 - 09:41 #10
snowball:> ja-jamen jeg er ik\' træt ;-( og \"kiger\" .. hmm .. mit tastatur staver ikke så godt i dag ..
Avatar billede snowball Novice
15. december 2000 - 09:48 #11
Det gør mit vist heller ikke (Snwoball) ;)

Snowball
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. december 2000 - 10:18 #12
ha ha .. havde jeg ikke engang lagt mærke til (måske har min skærm spell-check !? *LOL*)