Avatar billede donkz Nybegynder
22. maj 2003 - 16:12 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

SMS-sender

Hejsa !
Det jeg søger, er hvordan man kan få sin egen sms-sender.. altså sådan en ligsom på coolsms.dk..
Avatar billede ztyxx Nybegynder
22. maj 2003 - 16:15 #1
køber en sms gateway, som er megamonster dyr
Avatar billede donkz Nybegynder
22. maj 2003 - 16:17 #2
okey.. men hvor kan man købe den henne?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
22. maj 2003 - 16:18 #3
mon ikke gennem et teleselskab, men vi taler ikke bare et par tusinde, men måske et 2-3 cifret tusindebeløb
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. maj 2003 - 16:25 #4
Jeg har læst noget om at du kan sende sms'er igennem de nye MMS gateways, og du kan hente softwaren på internettet. Men du skal helt sikkert betale en tilslutningsafgift til et teleselskab.
Prøv at kontakte Tele2, TDC mv.

Måske kan du løse det via en IP telefonløsning, men det kræver at du har teknisk indsigt på området.

/per
Avatar billede krukken Juniormester
22. maj 2003 - 16:27 #5
<form name='form' method='post' action='http://www.dimle.dk/sms/MakeSMS.asp?mode=send'><table width='200' height='60' cellspacing='0' cellpadding='8' bgcolor='#3399cc' style='border:1px solid gray;'><tr><td><font face='verdana' size='1' color='#333333'><center><font size='3'><b>SMS-Sender</b></font></center>Fra:<br><input type='text' name='fra' maxlength='15' size='10'><br>Til:<br><input type='text' name='til' maxlength='8' size='10'><br>Besked:<br><textarea cols='18' rows='4' name='besked'></textarea><br><input type='submit' name='send' value='Send'>  <a href='http://www.dimle.dk' target='_blank'><font color='#333333' style='font-size:7pt;'>Dimle.dk</font></a></font></td></tr></table></form>
Avatar billede krukken Juniormester
22. maj 2003 - 16:28 #6
Dette skulle vist nok virke! Men jeg har ikke prøvet det! Jeg går ud fra at det var i html?!
Avatar billede krukken Juniormester
22. maj 2003 - 16:28 #7
Ellers kan du prøve:
<div align="center"><form action="http://www.smspost.dk/sms/send.php" method="POST" target="_blank">
<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
    <td width="175"><font face="Verdana,Arial,Helvetica" size="2"><b>Modtager nr.:</b></font></td>
    <td width="125" align="RIGHT"><input type="Text" name="modtager" value="" size="10" maxlength="8"></td>
</tr>
<tr>
    <td width="175"><font face="Verdana,Arial,Helvetica" size="2"><b>Dit navn:</b></font></td>
    <td width="125" align="RIGHT"><input type="Text" name="navn" value="" size="10" maxlength="30"></td>
</tr>
<tr>
    <td width="175"><nobr><font face="Verdana,Arial,Helvetica" size="2"><b>Dit tlf. eller e-mail:</b></font></nobr></td>
    <td width="125" align="RIGHT"><input type="Text" name="afsender" value="" size="10" maxlength="30"></td>
</tr>
<tr>
    <td width="300" colspan="2"><textarea name="besked" cols="35" rows="5" wrap="VIRTUAL"></textarea></td>
</tr>
<tr>
    <td width="300" colspan="2" align="center"><b>Send til:</b> <input type="radio" name="tele" value="sonofon">Sonofon  <input type="radio" name="tele" value="telia"> Telia  <input type="radio" name="tele" value="">Ved ikke</td>
</tr>
<tr>
    <td width="300" colspan="2" align="RIGHT"><input type="Submit" value="Send besked"></td>
</tr>
</table>
</form></div>
Avatar billede donkz Nybegynder
22. maj 2003 - 18:19 #8
Jeg prøver lige og undersøge det... så vender jeg tilbage senere
Avatar billede sms4all Nybegynder
24. maj 2003 - 23:25 #9
Har du set på www.suresms.dk. De har både en SMS gateway man kan købe og én hvor man betaler pr. SMS besked.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. juli 2003 - 01:00 #10
Skal du ikke lukke dit spørgsmål?

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. juli 2003 - 10:52 #11
Lukketid?

/per
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. oktober 2003 - 14:02 #12
takker for point :-)