Avatar billede obeah Nybegynder
22. maj 2003 - 09:20 Der er 6 kommentarer

Defragmentering af mobiltlf.

Hej.
JEg har en fået ny mobil tlf. jeg sender og sletter mange sms's og jeg ville hører om det ikke kunne gøre mobil tlf.'en sløv, da man ikke kan defragmentere den.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2003 - 09:21 #1
Det har jeg godt nok aldrig hørt om før.......
Avatar billede Chewie Novice
22. maj 2003 - 09:23 #2
LOL ... den gav mig et smil på læben ... det tror jeg ikke du skal regne med :o)
Avatar billede robotten Praktikant
22. maj 2003 - 09:28 #3
Hukommelsen i en mobil er vel en form for flashram. Har aldrig hørt om, at dette kan defragmenteres, men heller ikke, at de tkan sløve noget som helst. En hd kræver fysiske bevægelser med læsehovedet, og skal spinge meget rundt på en hd, hvis denne er meget fragmenteret. I et flashkort er den ingen fysisk bevægelige dele, og derved heller ingen tidsforsinkelse ved søgning efter data.
Avatar billede robotten Praktikant
22. maj 2003 - 09:28 #4
Men ellers et af de mere pudsige spm.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. maj 2003 - 20:43 #5
hæhæ ;)
Avatar billede robotten Praktikant
27. maj 2003 - 09:26 #6
obeah?