Avatar billede mfroz2003 Nybegynder
21. maj 2003 - 20:42 Der er 5 kommentarer

Musik til animationer?

Jeg er en smule frustreret, da jeg i længere tid har forsøgt at finde nogle originale animationer, jeg kan forsyne med en lydside. Så jeg henvender mig på dette forum i håb om at nogle måske kunne hjælpe med et link el. noget. Jeg er flittig bruger af "ekspertens" andre forums, men det er første gang jeg er hér. Så - hej!

Mvh Frost
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. maj 2003 - 21:42 #1
øhh er det lyd i 3dsmax du søger ?  Lyder lidt som om det er en færdig animation du har som du vil ligge lyd på ?
Avatar billede mfroz2003 Nybegynder
21. maj 2003 - 21:55 #2
jeg er ikke 3dsmax-bruger, men jeg ønsker kontakt med animatorer, som allerede har lavet animationer, men som mangler musik el. reallyd til deres færdige animationer.
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. maj 2003 - 23:30 #3
nå okay sorry misforstod :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. maj 2003 - 23:30 #4
prøv evt www.3dmaxer.dk
Avatar billede flemming_hansen Nybegynder
02. juni 2003 - 04:26 #5
Hvis du vil have lyde til dine animationer kan du evt. prøve her: http://www.3dcafe.com/asp/sounds.asp

Håber det hjalp.