Avatar billede lyst Nybegynder
21. maj 2003 - 19:10 Der er 22 kommentarer

Salg på Internettet

Hej Eksperten

Jeg har i et stykke tid gået og overvejet at starte min ege e-butik. jeg kunne derfor godt tænke mig at høre jer til om I kender til nogle steder, hvor man kan finde adresser på grossister, så der er noget man kan vælge imellem.
Avatar billede tobias28 Praktikant
21. maj 2003 - 19:13 #1
tjaaa...hvad du har tænkt dig at sælge ville nok være nyttigt at vide!
Avatar billede mikker Nybegynder
21. maj 2003 - 19:14 #2
Tag skridtet fuldt ud...

www.asiatrademart.com

- Mikker
Avatar billede skaw Nybegynder
21. maj 2003 - 19:18 #3
http://www.bygdinegenbutik.dk/ her er et svar mvh skaw
Avatar billede freeman Nybegynder
21. maj 2003 - 20:31 #4
mikker .. har du erfaring med det link ?
Avatar billede skaw Nybegynder
21. maj 2003 - 20:34 #5
det er et scannet produkt
en af dk de største
Avatar billede skaw Nybegynder
21. maj 2003 - 20:35 #6
det var netbutikken ska vi så se at finde noget til lageret
Avatar billede skaw Nybegynder
21. maj 2003 - 20:36 #7
hva ska vi sælge
Avatar billede freeman Nybegynder
21. maj 2003 - 20:39 #8
skaw.. bemærk venligst at min spørgsmål var stillet til Mikker.
Avatar billede mikker Nybegynder
21. maj 2003 - 20:41 #9
freeman>> Det er mange år siden, havde ikke mod til at starte importvirksomhed, det har jeg for såvidt stadig ikke.
Fik en overgang 'Trade Winds' - Kæmpe katalog med alt muligt mærkeligt.

skaw>> Undskyld hvis min intelligens ikke lige rækker, men hvad mener du med:
...
det er et scannet produkt
en af dk de største
...

??

- Mikker
Avatar billede skaw Nybegynder
21. maj 2003 - 20:44 #10
udbyder af netbutik undskyld at jeg misforstod dig det er et sted hvor du kan lave en prøve butik som du senere kan aktivere
Avatar billede freeman Nybegynder
21. maj 2003 - 22:13 #11
mikker..
Er det så billigt i forhold til DK priser.. er det overhovede muligt at tjene noget ?. og kræver det nogen start inverstering ?
Avatar billede software-maker Nybegynder
22. maj 2003 - 21:39 #12
Prøv: http://www.onlinesalg.dk, det er gratis.

MVH.

Software-Maker
Avatar billede bennybangkarl Nybegynder
27. maj 2003 - 21:39 #13
Hvis du går efter at starte seriøst, så start med onlinesalg.dk - funger det og får du kunder, så gå over til www.dandomain.dk. De har Danmarks bedste service og Danmarks bedste webshop-løsninger.

Jeg har selv http://www.bb-trading.dk hos DanDomain - så det kan du bruge som inspiration :-)

Mvh.

Benjamin Skov Kaas-Hansen
IT-chef, BB trading
Avatar billede ricky Nybegynder
28. maj 2003 - 10:27 #14
Hva' bennybangkarl - var det fedt lige at få kastet en reklame ind i billedet ?
Avatar billede software-maker Nybegynder
28. maj 2003 - 14:13 #15
Så vil jeg lige sige noget for sidste gang!
Det er forbudt at reklamere, eller sælge på Ekspeten!

Find et sted hvor det er lovligt. Ellers bliver jeres profil øjeblikkeligt slettet.

Med venlig hilsen
Sami M. Kleit
Direktør
Team | Internet - Clayt, Pc-Manager
Avatar billede bennybangkarl Nybegynder
28. maj 2003 - 15:27 #16
Det var overhovedet ikke ment som reklame.

Det var faktisk bare for at vise hvor høj fleksibiliteten er ved DanDomain - for at hjælpe lyst med at vælge service. Jeg har ingen økonomiske interesser i DanDomain - men der siges at være blandt de bedste i Danmark, that's the way it is.

Med venlig hilsen
Benjamin
Avatar billede software-maker Nybegynder
28. maj 2003 - 15:38 #17
bennybangkayl << Det er da OK. Men sådan er reglerne desværre! Du må gerne give DanDomain's link men ikke vise noget af det der er fra DanDomain.
Og iøvrigt, tilbyder vi faktisk gratis .tk domæner, besøg os på: http://www.tkclayt.tk, siden er dog ikke helt færdig.

--
Med venlig hilsen
Sami M. Kleit
Direktør
Clayt, Pc-Manager
Avatar billede bennybangkarl Nybegynder
02. juni 2003 - 22:56 #18
software-maker >> er jeres domæner gratis??? hvis de er, vil jeg straks gå ind og bestille et :-)

Mvh. Benjamin
Avatar billede software-maker Nybegynder
03. juni 2003 - 12:35 #19
bennybangkarl << Ja...De er 100% Gratis!!!

/Sami M. Kleit
Direktør
Clayt, Pc-Manager - Europe TK-Hostmaster
Avatar billede tobias28 Praktikant
03. juni 2003 - 16:16 #20
gad vide hvor lyst er????
Avatar billede coolstar Nybegynder
15. juni 2003 - 12:47 #21
lav dog butikken selv - altså kode den selv hvis du altså kan kode :)
Avatar billede bennybangkarl Nybegynder
15. juni 2003 - 13:32 #22
Til Lyst!

Hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg ikke du får nogen til at give dig adresser og andre kontaktoplysninger på grossister. Hvis jeg f.eks. gav dig navnene op nogle af mine leverandører - så ville det jo bare give en konkurrent mere, og på den måde er jeg så selv med til at øger konkurrencen (ikke at jeg har noget imod konkurrence, faktisk er det lige omvendt) - men alligevel.
Prøv dig frem - så skal du nok finde noget, med lidt held selvfølgelig.

Mvh. Benjamin