Avatar billede docks Nybegynder
20. maj 2003 - 14:52 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Foreløbig vurdering?

Hejsa... vil i være så venlig at se mit site

www.de-silva.dk/index2.html

Jeg har kun lavet undersiden contact ind til videre...

Men kan i rapportere bugs eller mangler/fejl. Og også andet kritik er også velkommen

TAK
Avatar billede clang-k55 Nybegynder
20. maj 2003 - 15:01 #1
fuldstændig sejt.....i hvert fald det der med contact
Avatar billede exp Juniormester
20. maj 2003 - 15:14 #2
Det ser umiddelbart meget godt ud...

ved dog ikke helt med de der blinkende barer ud for menu-punkterne... de er forstyrrende.
Avatar billede doggy82 Praktikant
20. maj 2003 - 15:27 #3
Flot! Det er fedt at det ligner HTML forms, men er i Flash.
Og jeg er også vild med de diagonale striber i baggrunden.
Jeg syntes det er fint at menupunkterne blinker.
Altså du har jo to farver - mørkerød og orange.
Det er godt med kun to :-)
- dog er jeg lidt træt af den orange farve.
Jeg ville hellere ha' en blå eller grøn, i samme tone.
Avatar billede docks Nybegynder
20. maj 2003 - 16:12 #4
Tak for kommentarerne.

Poster når der er kommet flere sider på!
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
20. maj 2003 - 18:33 #5
Rigtig sejt... Meget flot arbejde

SImpelt og let... og nogen dejlige fade effekter
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
21. maj 2003 - 08:50 #6
Jeg synes, at du kun skal lave en lyd,når musen kom mer over MENUEN, og ikke over PUNKTERNE, for det giver en hel masse "klik", når man skal nå "About", eller sådan noget, og det er noget af det, der kan drive mig til VANVID, nogen gange. Men ellers er den, kort sagt: GENIAL. Jeg har endnu ikke set så flot en side. Jeg kan især godt lide den der "intro", for den er ikke forstyrrende, og den tager ikke så lang tid, at den irriterer, hvis mn skal besøge din side flere gange, og lydene er dejligt dæmpede.

Two thumbs WAY up ind the sky.
Avatar billede darkstylerdk Nybegynder
21. maj 2003 - 20:58 #7
henrik???
Avatar billede loss Nybegynder
22. maj 2003 - 10:33 #8
Det er en flot side, men jeg kan ikke lide folk der stjæler, det er ok at få inspiration, men 100% rip off - her tænker jeg på din menu!

http://www.wa007shop.com/content/home_f.htm
Avatar billede docks Nybegynder
22. maj 2003 - 12:54 #9
Jeg synes nu ikke at man kan kalde det ripoff. Jeg har jo ikke kopieret hele hans side. Jeg synes bare om den måde hans menuer reagerede på og valgte derfor at tage det med på min side. Jeg har jo helle ikke "stjållet" koder el...
Avatar billede wtd_nielsen Nybegynder
22. maj 2003 - 13:42 #10
jeg synes skrifttypen er for lille. Og hold dig væk fra lyd, det er nok det mest irreterende element på nettet
Avatar billede gizp Nybegynder
22. maj 2003 - 13:45 #11
Har en bug : Linket i den grå boks (www.de-silva.dk) Virker ikke fordi den skriver adressen to gange!
Avatar billede justdoit Nybegynder
22. maj 2003 - 14:11 #12
Giver Loss helt ret, det er da ikke fet at tage menuen fra noget der er lavet - prøv da at lav noget selv! Selv lyden på menuen er 100% den samme!!

Selv "title" på siderne er rippoff

DET HOLDER IKKE!!
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. maj 2003 - 14:26 #13
Det er da ikke den helt samme menu. Der er mange sider som har noget lign. - jeg syntes det er fint nok :-)
Avatar billede justdoit Nybegynder
22. maj 2003 - 14:43 #14
Tja, jeg er ikke enig - jeg kan også lave en tro kopi af www.2advanced.com men hvad får jeg ud af det når det er lavet?

Jeg siger ik at det ikke er flot, men syntes bare ikke at det er originalt!
Avatar billede exp Juniormester
22. maj 2003 - 14:52 #15
måske et emne til http://www.pirated-sites.com/ *GG*
Avatar billede justdoit Nybegynder
22. maj 2003 - 15:23 #16
Ja du har ret, det var måske ikke en dårlig ide LOL!