Avatar billede thehidden Nybegynder
18. maj 2003 - 21:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CPU på Socket 478?

Hej Eksperter!

Her er et meget n00b spørgsmål (grunden til de kun fem point!), men jeg kommer pludselig i tvivl.

Når man har et bundkort der understøtter Intel P4 med 533 Mhz FSB osv., alt i en socket 478 (selvfølgelig!) er det så muligt også at bruge en Celeron Tualitin 400 Mhz FSB Socket 478 på samme bundkort, eller understøtter det beskrevne bundkort kun Intel P4?'

p.s. dette spørgsmål er ikke jævnført i forhold til et bestemt bundkort

thehidden
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
18. maj 2003 - 21:03 #1
Ja det skulle der vist ikke være nogen problemer i

Men jeg ville ikke stilles til regnskab hvis noget går galt ;)
Avatar billede thehidden Nybegynder
18. maj 2003 - 21:04 #2
nej selvfølgelig ikke! Jeg er jo heller ikke ligefrem den russiske mafia! :)
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
18. maj 2003 - 21:07 #3
Det er der jo ikke nogen der har fortalt mig ? :=)