Avatar billede chc Nybegynder
18. maj 2003 - 17:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lydkortdriver bærbar

Hej hej eksperter.

Jeg har et lille problem med min bærbare Mitac bærbare.

Efter at have reinstalleret maskinen med win 98 mangler jeg en driver til lydkortet.

Når jeg tjekker i enhedshåndteringen er der "!" ud for lydkortet. Enheden står opgivet som PCI Multimedia Audio Device.

Mit spørgsmål er - hvor finder jeg en driver til denne enhed og hvor ser jeg evt. hvad der er for et lydkort?

Claus
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 17:37 #1
Prøv Aida32
Avatar billede -master-d- Nybegynder
18. maj 2003 - 17:38 #2
Du må ind på Mitac's hjemmeside eller en anden og finde den model som du sidder med foran dig. Der skulle gerne stå hvilket lydkort du har.
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 17:38 #3
Avatar billede -master-d- Nybegynder
18. maj 2003 - 17:38 #4
Så kunne du jo nok også finde en driver til dit lydkort samme sted...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. maj 2003 - 23:25 #5
Her kan du downloade drivere til din Mitac laptop.
http://www.mitacservice.com/visitor/v_FileBrw.asp?cateID=51940&CateName

(det er ikke muligt at give et direkte link, da du ikke har givet modelnavnet på din pc)
Avatar billede chc Nybegynder
19. maj 2003 - 17:40 #6
Tak - nu er driveren i hus, men den fanger ikke højtalerene - et bud på det?

Der er point til lrd under alle omstændigheder!
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 14:25 #7
Få nu givet feedback her eller luk tråden!!
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juli 2003 - 18:50 #8
hvorfor får jeg så ikke point????