Avatar billede lrm Nybegynder
18. maj 2003 - 11:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

TV Out - hurtige bevægelser hakker.

Hejsa

Når jeg ser mine film på Pcen er der ikke problemer. Men når jeg ser dem på mit tv via tvout og TV tools så hakker de scener hvor der er panorering, bevægelser :( ellers er kvaliteten i top.

Jeg har et POW G4 Ti4200. Jeg bruger driver pakken http://www.skynet.levillage.org/EN/downloadbetas-EN.htm

vh
LrM
Avatar billede kenp Novice
18. maj 2003 - 11:33 #1
du kunne prøve at lade vær med at bruge tv-tool og så bare bruge indstillingerne på dit skærmkort til at klare det.
Avatar billede lrm Nybegynder
18. maj 2003 - 11:52 #2
det ville jeg også meget gerne - men det er kun sort hvid - kan ikke få farver på :(
Avatar billede kenp Novice
18. maj 2003 - 11:53 #3
:) jooo det kan man godt, under output device, der skal du lige vælge format, også sætte den til pal B eller G så kommer farverne :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. maj 2003 - 11:53 #4
lrm => har du sat tv-out til PAL-B eller PAL-G, når du bruger dine grafikkort TV-OUT driver?
Avatar billede lrm Nybegynder
18. maj 2003 - 12:23 #5
sjældent har jeg oplevet noget mere forvirende end Nvidia`s nView.. kender i en guide til hvordan man skal sætte det op?
Avatar billede kenp Novice
18. maj 2003 - 12:25 #6
du skal ind i nview -> klik på enhedsindstillinger -> vælg output enheder -> der kan du så ændre formatet til pal-b eller pal-G
Avatar billede lrm Nybegynder
09. juni 2003 - 18:41 #7
Jeg har ikke fået det til at virke. Nu køber jeg et Radeon kort og håber at det virker bedre.
Avatar billede lrm Nybegynder
09. juni 2003 - 18:41 #8
men tak alle for jeres svar :)