Avatar billede hojben Novice
18. maj 2003 - 07:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Finde en cute på cykel..

Jeg skal til at cykle på job men kan ikke finde den letteste måde at komme afsted på.

Jeg skal ca. fra Langgade St. til Gentofte St.

og nej jeg ønsker ikke at køre ad motorvejen ;o)

Hilfe
Avatar billede hojben Novice
18. maj 2003 - 07:20 #1
og ja det er i København..
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 09:19 #2
kan du ikke finde den på kark??
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 09:19 #3
akkk :-)

KRAK mente jeg
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. maj 2003 - 09:56 #4
har du ingen stedsans? :o)

jeg har en Route 66, jeg kan prøve at slå ruten op.
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. maj 2003 - 09:57 #5
er det valby langgade?
Skal du videre med toget fra Gentofte St.
Avatar billede herbie41 Nybegynder
18. maj 2003 - 10:33 #6
Hej der
Jeg vil sige at den letteste rute er valby langgade til sønderfasanvej/nordrefasanvej, lygten, tagensvej, tuborgvej,
ad stien ved helsingør motorvejen, gentoftegade, brogårdsvej.
Men det er en lang vej, men det tror jeg det bliver under alle omstændigheder. God Tur Håber at det kan bruges.
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. maj 2003 - 10:40 #7
herbie41> lyder rigtigt, sådan som jeg genkalder mig bydelene (jeg er gammel svajer)
Avatar billede herbie41 Nybegynder
18. maj 2003 - 10:48 #8
ja ikke sandt jeg har siddet med kraks vejviser og kender også byen ret godt, har boet flere forskellige steder så det er fint,men sådan lige på stående fod er det det bedste forslag jeg kan give.
Avatar billede hojben Novice
18. maj 2003 - 17:25 #9
Retax > nix kun til gentofte st.. der er jobbet :)

Herbie > takker det lyder som det jeg var ude efter.. ja der er langt men det gir go motion :)

Herbie smid svar :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. maj 2003 - 18:20 #10
i mine unge dage kørte jeg hver arbejdsdag fra Jagtvej til Kastrup lufthavn, det var noget af en tur på cykel ;o)
Avatar billede hojben Novice
23. maj 2003 - 22:17 #11
hmm ingen der svarer så tar jeg dem igen :o)