Avatar billede kristjan Nybegynder
17. maj 2003 - 22:43 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

DK´s bedste musikmagazin

Efter vores mening er det DK´s allerbedste muzikmagazin...
Alt herinde er bare perfekt...
Kom gerne med en kommentar

URL - http://www.hit-listen.tk
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. maj 2003 - 22:45 #1
og ?
Avatar billede ellebaek Nybegynder
17. maj 2003 - 22:53 #2
regler 2.1.6
Det er ikke tilladt at: gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål. Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. maj 2003 - 22:55 #3
ellebaek> "Det er ikke tilladt at: gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål. Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur."

Kan du ikke lige fortælle mig hvordan man skal kunne vurdere en side hvis man ikke må linke til den i kategorien Design : Site vurdering  ???????????
Avatar billede kristjan Nybegynder
17. maj 2003 - 22:56 #4
ingen af delene er noget jeg gør.. Det er vel ikke ulovligt at få en vurdering af venners hjemmesider... ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. maj 2003 - 22:56 #5
michael-k> du har bevæget dig ind i site-vurderingskategorien - mon ikke det er meningen at du skal VURDERE?
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. maj 2003 - 22:57 #6
kristjan> du begår intet ulovligt ved dette spørgsmål :)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
17. maj 2003 - 22:57 #7
Du må ikke komme med reklamer for andre hjemmesider...

Du må få folk til at se på din side, komme med kommentare osv. Du må ikke reklamere for andre sider...
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. maj 2003 - 22:58 #8
btw....  siden den er nede ;)
Avatar billede dalli Nybegynder
17. maj 2003 - 22:58 #9
Den er pisse grim! hvorfor spammer du os med den slags???
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. maj 2003 - 22:59 #10
ellebaek> han reklamerer heller ikke for siden - han vil have en vurdering.
Avatar billede kristjan Nybegynder
17. maj 2003 - 22:59 #11
ok.. Min side er http://www.odds2003.webbyen.dk - tilfreds nu ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. maj 2003 - 23:00 #12
kristjan> sorry for spam :)

dalli> DU spammer  - kom med kritik/ros eller hold mund. tak.
Avatar billede kristjan Nybegynder
17. maj 2003 - 23:00 #13
ja, jeg søger kun en vurdering... og gerne lidt kritik som jeg kan sende videre til en ven (ejeren af Hit-listen)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
17. maj 2003 - 23:01 #14
Ok...!

Min fejl var måske lidt hurtigt ude med det med at du ikke må reklamere for andre sider...

Men det virker meget som det er en reklame for siden og ikke at det er en side der skal vurderes.
"Efter vores mening er det DK´s allerbedste muzikmagazin...
Alt herinde er bare perfekt..."

Så står der kom gerne med kommentare...

Synes det mest er en reklame for siden.
Men fair nok min fejl!
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. maj 2003 - 23:01 #15
kristjan> øøøøhhh??????  DET DU LINKER TIL I SPØRGSMÅLET DUER IKKE! :)
Avatar billede kristjan Nybegynder
17. maj 2003 - 23:02 #16
Forstå mig ret ...

Det er deres motto/slogan...

Derfor vil jeg have i tager det med i vurderingen... :)
Avatar billede askeb Nybegynder
17. maj 2003 - 23:02 #17
dalli >> "Den er pisse grim! hvorfor spammer du os med den slags???"
Må man nu kun få vurderinger på flotte sider??? Hvad er det for noget pis at skrive...
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. maj 2003 - 23:03 #18
NU virker den ;)

1. 1. øjekast virker den meget uoverskuelig.
2. går man dybere ned er den stadig meget uoverskuelig.
3. det er ikke sjovt at få smidt ALLE informationer i hovedet 1. gang man er på en side.

Kan ikke lide siden.
Avatar billede mat Nybegynder
17. maj 2003 - 23:04 #19
Loadtiden var ikke overbevisende på min adsl.

Brødteksten er times new roman (eller lignende) et sted og verdana (eller lignende) et andet - det ser dumt ud.

Det hele ser ved første indtryk ret overvældende ud, menuen er herrelang og der er tekst over det hele - man får ikke fornemmelsen af overblik.

topbanneret er er ikke koent
Avatar billede kristjan Nybegynder
17. maj 2003 - 23:05 #20
Ok... det er nu også min opfattelse...

Der mangler efter min mening lidt orden i den...

Man burde evt. samle nyhederne på en side for sig selv...

Så jeg er enig, John ;)
Avatar billede kristjan Nybegynder
17. maj 2003 - 23:08 #21
men den har faktisk 30.000 besøg om ugen....
Tror i de fusker eller er det fordi flertallet godt kan lide den ???
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2003 - 23:08 #22
Alt alt for lang tid om at loade.
Får en fejl inden siden er færdig:
Linie 1358
Adgang nægtet.
Som allerede nævnt, brug helst kun 1 teksttype.
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. maj 2003 - 23:11 #23
john stigers okay havde jeg lige overset.  Den største spammer her er da dig john ?
Avatar billede askeb Nybegynder
17. maj 2003 - 23:18 #24
jeg tror det er fordi de fusker!
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. maj 2003 - 23:29 #25
ups... det er det vist ja (michael ;))
Avatar billede ban_me Nybegynder
30. maj 2003 - 16:52 #26
hvad laver det spørgsmål her.. og foresten er det en lorte side