Avatar billede atlatl Nybegynder
17. maj 2003 - 21:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

brænder program til linux

hejza..

er der nogle der kender et program som kan brænde iso filer og selv konvertere mp3s til cdda formatet...

programmet skal have en brugervenlig GUI og køre under rh9
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2003 - 21:32 #1
Avatar billede the_collector Novice
17. maj 2003 - 23:20 #2
Her kan du se noget af det som findes http://plus24.com/mp3-howto/mp3-howto-19.html
Avatar billede atlatl Nybegynder
18. maj 2003 - 02:30 #3
det skal ikke være tekst baseret the_collector
Avatar billede atlatl Nybegynder
18. maj 2003 - 02:34 #4
fedt prg space.. det var lige det som jeg stod og manglede.. har lige et par spg til dig.. skal man ligge hele kde desktoppen ind for at køre det ordentligt. jeg kører normalt gnome.. jeg kan ikke komme ind og sætte det op i root. så det annulerede jeg og gik videre. så kommer jeg ind i k3b og kan vælge hvad jeg vil brænde ud.. det er også ok men jeg kan ikke trykke på brænd knappen.???? min brænder står godt nok under indstillinger
Avatar billede atlatl Nybegynder
18. maj 2003 - 17:27 #5
er kommet lidt længere... inde i setupen ved punkt 5 hvor man kan vælge brugere som skal have adgang til programmet. fryser den