Avatar billede jajakobsen Nybegynder
17. maj 2003 - 07:48 Der er 5 kommentarer

Geforce4 TI4200 kører ikke på Win98

Hej jeg har lige købt et Geforce4 TI4200AGP 4x. Det kører findt under Win 2000 men Win98 kan godt finde kortet, og installere drivere men går død under opstart og det ender med, at jeg må i fejlsikret og fjerne driveren igen. Jeg har hentet den sidste nye fra Nvida men lige lidt hjælper det. Kortet kører også fint under XP. Korter hedder Flash og er produceret af Fusion Computer. Andre der har lignende problemer med TI4200 under Win98?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. maj 2003 - 07:59 #1
prøv med en ældre driver
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 08:48 #2
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=win9x_44.03

Er det denne du har installeret
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 08:48 #3
Prøv evt at afinstallere kortet eller bare den driver du allerede har inden du smider den nye i
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 12:54 #4
Forsvandt du helt
Avatar billede spt Nybegynder
19. maj 2003 - 08:49 #5
det er helt sikkert et program der kører i baggrunden, jeg havde problemet med norton antivirus.

før du installerer driverne skal du trykke ctrl-alt-del og fjerne alt undtagen explorer og systray.