Avatar billede sstp Nybegynder
17. maj 2003 - 00:12 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

Vudering af baggrund.. :D

Hej folks..

Her sidder jeg og synes at jeg har været temlig god med min baggrund.
Men hvad synes I??

I skal lige tænke på at jeg ikke værd dag sidder og laver sådanne ting, så den er nok ikke lige det helt bedste.. :)

Hvis nogle gider/har lyst, så må de gerne prøve at lave videre eller om på den..

//Sstp
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2003 - 00:13 #1
Flot!
Avatar billede snebolle Nybegynder
17. maj 2003 - 00:14 #2
Hvad vil du lige præcis gerne have vurderet ?
Avatar billede fromsej Praktikant
17. maj 2003 - 00:14 #3
Øhh, hvilken baggrund?
Den hvide under bogstaverne i dit indlæg, eller har du glemt et link?
Avatar billede sstp Nybegynder
17. maj 2003 - 00:14 #4
Det skal lige siges, at jeg godt vil be om et uddybet svar.. ;)

//sstp
Avatar billede sstp Nybegynder
17. maj 2003 - 00:14 #5
Avatar billede sstp Nybegynder
17. maj 2003 - 00:15 #6
Hvad synes I så??
Avatar billede fromsej Praktikant
17. maj 2003 - 00:16 #7
Den er både pæn og stilren, efter min ringe mening.
Avatar billede dalli Nybegynder
17. maj 2003 - 00:21 #8
alle de farver passer ikke rigtigt ind, efter min mening!!! hold dig til 2 max 4 når du laver et wallpaper ala dette...

/Daniel Kjær
Avatar billede dalli Nybegynder
17. maj 2003 - 00:22 #9
hov dette "hold dig til 2 max 4" er farver
Avatar billede backside Nybegynder
17. maj 2003 - 00:30 #10
Prøv igen ville jeg desværre sige.
Svært direkte at sætte en finger på noget specifikt, men den falder bestemt ikke i min smag. Sorry....
Avatar billede tofferman Nybegynder
17. maj 2003 - 00:36 #11
Hmmm... efter min mening ser det lidt billigt ud. Undskyld, men det minder mig lidt om noget som er lavet i photoshop med Windows standardskrifttyper.

Jeg vil heller ikke håbe at du skal have en masse tekst stående hen over det, for det vil blive meget svært at læse.

Men som billede er det da meget pænt.
Avatar billede stone Forsker
17. maj 2003 - 01:34 #12
ser lidt cut an paste agtig ud, bilerne har ingen glidende overgang med baggrunden, og teksten ser hakket ud, det kan gøre meget bedre. du skulle begynde at lære at bruge layer.
Avatar billede backside Nybegynder
17. maj 2003 - 01:48 #13
Der mangler også en babe, det svarer jo til at der ikke var hjul på bilen.
Babe´en skal med.
Avatar billede backside Nybegynder
17. maj 2003 - 02:51 #14
www.backside.dk/e/racing.htm
Noget i den stil, lidt blanke biler, lidt gul(d) farve, en babe og noget sort.
Den holder altid med biler.
Nu har jeg jo ikke brugt de "rigtige" biler som man bruger i dag, babe´en ku´ også være mere bar.
Nu kører man vel fransk og japansk, "dengang jeg var ung" he-he, der kørte man amerikansk og tysk.

Hvad har du brugt til at lave det i?
Avatar billede Kengun Praktikant
17. maj 2003 - 12:18 #15
sstp> For at sige det slig; Det kan laves bedre (dit wallpaper falt desverre ik i min smag). Backside er inde på hvordan det bør gøres, sort baggrund, rene og klare farve, blanke bile og en babe eller to vil gøre det hele bedre.
Avatar billede sstp Nybegynder
17. maj 2003 - 13:01 #16
Wowses..!

Det var fanneme mange dejlige svar..

Jeg kan sige det sådan, jeg er TOTAL NOOB til at lave baggrunde.. Så det er nok derfor at I ikke synes at den er særlig flot. Men jeg prøvede da ;).. Og jo, Backside's baggrund, er vist meget flottere..! :D
Jeg har brugt Paintshop pro 7.0 og Paint til at lave det.. :D

Men tak for de mange svar..!

>>Backside, passer Din baggrund til 1024x768 ??

//Sstp..!
Avatar billede backside Nybegynder
17. maj 2003 - 13:12 #17
Den er 800*600, men man kan bare centrerer den på en sort baggrund.
Paint kan du godt glemme alt om, kan ikke bruges til en bønne.
Paint Shop Pro er ganske fint til den slags, www.pspgrafik.dk er uundværlig hvis du vil bruge PSP, bare kom i gang, ingen er prof. til at starte med.
Avatar billede sstp Nybegynder
17. maj 2003 - 18:59 #18
Okay...

Tak alle sammen ! Jeg er blevet meget klogere..! ;D

//Sstp
Avatar billede Kengun Praktikant
17. maj 2003 - 20:11 #19
Vil bare sige at det er et godt forsøg du har gjort Sstp til at være nybegynder af PSP. Det er bare at stå på så bliver du bedre og bedre. Og som også Backside siger, så er ingen prof. til at starte med. Held og lykke!