Avatar billede joshuadennis Nybegynder
15. maj 2003 - 16:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Driver til ATI radeon 9000 Pro 2 ?

Hej....Poster hermed mit første problem med nyt grafikkort her.

Hvilken driver er/skulle være bedst til mit kort ? det skulle vist hedde noget med "Maya"
Avatar billede joshuadennis Nybegynder
15. maj 2003 - 23:35 #2
point til dig phatlasse...har godt nok den rigtige driver. Meeen nu ved jeg det også med sikkerhed. Tak du !
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2003 - 23:36 #3
any time....
Avatar billede shadi2 Nybegynder
30. marts 2005 - 23:41 #4
hej når jeg spil som half lfie 2 så er mand i spil er sort man jeg har install ny Drivers som 5.2 ait man når jeg install 4.9 ati så er der ikke meget sort tilbange kan du hjæler mig med det