Avatar billede michaels Nybegynder
15. maj 2003 - 14:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Command-line CD-recording

[Oprindeligt stillet i "Programmer : Backup : Andre" men fik ingen respons, så nu prøver jeg her]

I forbindelse med at jeg har sat noget backup up til at køre via en batch fil tænkte jeg det kunne være cool med et program der kan brænde en CD via en commandline.

Mine krav til programmet:
1: Det skal køre under Windows 2000/XP
2: Det skal kunne formaterer en CD-RW
3: Det skal kunne brænde en ganske normal data CD.

Er der nogen der kender noget til det? Jeg vil ikke bruge noget Direct CD da jeg har alt for dårlige erfaringer med det :-(
GEAR PRO Professional vil jeg heller ikke høre noget om, det stinker....
Avatar billede iznobad Nybegynder
15. maj 2003 - 14:21 #1
Der findes et der hedder CRDDAO. Det virker under de fleste platforme (inkl. windows) og understøtter commandline burning.

jeg har desværre ikke selv brugt det endnu, men du kan da give det er forsøg:

http://cdrdao.sourceforge.net
Avatar billede michaels Nybegynder
02. juni 2003 - 23:53 #2
Beklager den lange svar tid men jeg kom lidt fra det igen.

Jeg fandt ikke noget der var tilfredsstillende - CDRDAO kan vist kun brænde ISO filer
Avatar billede michaels Nybegynder
27. august 2003 - 21:49 #3
Lukket