Avatar billede nutten Nybegynder
26. november 2000 - 15:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Findes det?

Findes der en gratis webserver, der understøtter ASP ?
Avatar billede blazer Nybegynder
26. november 2000 - 15:36 #1
PWS(PERSONAL WEB SERVER)

Den lægger på din win98 cd-rom under addons/pws/
Avatar billede nutten Nybegynder
26. november 2000 - 15:54 #2
Undskyld manglende information :)
Kører NT Workstation 4.0
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2000 - 15:56 #3
Hvis du henter den nyeste service pack til NT ligger den også deri og den er bedre til NT end til Win 9.x.
Dog skal det lige nævnes at denne service pak fylder omkring en 22 MB.
Avatar billede gozar Nybegynder
26. november 2000 - 18:53 #4
De nyeste service pack findes også på Alt om Data forside cdrom. Både den danske og engelske version.

I nt hedder den ikke pws, men iis(internet information service)
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. november 2000 - 01:54 #5
Avatar billede twinsen Nybegynder
29. november 2000 - 08:52 #6
Kig på www.winfiles.com, der er en masse forskellige freeware/shareware, der kan du finde omkring 10-20 forskellige PWS\'er, lavet af freelancers. søg efter asp i PWS kategorien, og du vil helt sikkert finde ender understøtter det.
Avatar billede akj Nybegynder
17. december 2000 - 20:43 #7
Få fat i NT Option Pack, den er gratis og kan sikkert downloades fra Mircosoft
Avatar billede twinsen Nybegynder
20. december 2000 - 08:25 #8
options pack fylder 80 mb når man downloader den. Det tager nok cirka en uges tid at downloade den med et 56 k modem...