Avatar billede superjma Nybegynder
14. maj 2003 - 19:38 Der er 9 kommentarer

Automatiske Opdateringer

Hej

Jeg har nogle opdateringer der ikke vil installeres. Der er pt. 2 sikkerhedsopdateringer

Security Update, February 13, 2002 MSXML 2.6
Security Update, February 13, 2002 MSXML 3.0

som jeg har prøvet at installere. Begge bliver downloadet perfekt og så kører installationen og det hele ser ud som om lykkes. Men næste gang jeg genstarter er de tilbage. Og jeg har ikke modtaget nye updates siden.

Til at starte med virkede alle updates funktionerne men det gør de ikke længere uden at jeg har gjort noget.

Hvorfor? Og hvordan repereret jeg det således at den kan holde sig selv opdateret igen fremover?

Hilsen Jan Andersen
Avatar billede blebuks Nybegynder
14. maj 2003 - 19:39 #1
æ Sønderborg Gangster??
Avatar billede kenp Novice
14. maj 2003 - 19:41 #2
har du navne på disse opdateringer Q et eller andet!
Avatar billede superjma Nybegynder
14. maj 2003 - 20:11 #3
Ja jeg har lige været inde på deres hjemmeside og se hvilke pakker jeg mangler.
Der har de dog kun numre og ikke noget med Q foran, selvom alle de gamle pakker jeg har hedder noget med Q.
813489 + 330994 + 816093 + 811493 + 814078 + 331953

Hilsen Jan
Avatar billede kenp Novice
14. maj 2003 - 20:16 #4
De hedder Q foran når de er blevet indstalleret, så det er nok derfor :)
Avatar billede kenp Novice
14. maj 2003 - 20:19 #5
Den jeg ved du ikke skal indstallere er 811493 det gjorde mit system super langsomt :)
Avatar billede superjma Nybegynder
14. maj 2003 - 20:31 #7
Jeg efterlyser ikke nogen specielt.. bare at mit system er opdateret! Jeg forsøgte at installere den fra deres hjemmeside, men så ævler de noget om en invalid productkey.. Jeg tror bare jeg smider det XP-crap ud og skifter til kun at køre Linux. Den kan man da opdatere
Avatar billede kenp Novice
14. maj 2003 - 20:39 #8
det lyder mystisk, dem jeg linker til at på dansk, så hvis din xp er engelsk så dur de ikke, men nogen mange har/er der også problemer med windowsupdate, spørg mig ikke hvorfor!
Avatar billede hcma Novice
14. maj 2003 - 22:54 #9
Hvis den melder Invalid Productkey, bør du ringe til MS, der så giver dig en ny.