Avatar billede plesner Nybegynder
14. maj 2003 - 17:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indkøbskurv aspside

Jeg mangler indsigt i hvorledes en indkøbskurv fungerer.
Har en ASP side, hvor produkter, som hentes i en mySQL database. På denne side er det meningen er der skal være et kurvsymbol, som ved klik lægger dette varenr over i en kurv for netop denne kunde. Der skal ikke tjekkes om denne er på lager eller noget, blot tilføjes kundens kurv (session)

Det der således ønskes er umiddelbart en side, som viser dette indhold og gør det muligt at rette i antal, slette og sidst godkende, hvorefter dette skal gemmes i databasen.

Er der nogen der har et godt eksempel herpå eller et sted hvor man kan læse om hvorledes dette skal bygges op. Er ikke interesseret i komplette shoppingssystemer.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. maj 2003 - 17:13 #1
Her finder du et eksempel på et indkøbskurv.

http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=kategori&id=5

/per
Avatar billede plesner Nybegynder
14. maj 2003 - 22:35 #2
Har fundet en god side