Avatar billede casch Nybegynder
13. maj 2003 - 23:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ulovligt indlæg!?

jeg er foholdsvis ny men vil dog lige høre hvordan eksperten forholder sig til dette:

http://www.eksperten.dk/spm/352321
Avatar billede eagleeye Praktikant
13. maj 2003 - 23:13 #1
Det fremgår ret tydelidt at reglerne at det er ulovligt hvis du ikke har købt det, som du kan se her http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Disse to regler.:

2.1.7 : Det er ikke tilladt at spørge efter eller poste indlæg der omhandler ulovlig kopiering eller downloading af ophavsretsligt beskyttet materiale.

2.1.16: Det er ikke tilladt at spørge efter eller poste indlæg der indeholder registreringskoder, cd-keys ol.

Så det er et ulovligt spørgsmål som du bør lukke ved selv at svare og acceptere dit svar.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede mat Nybegynder
13. maj 2003 - 23:14 #2
eagleeye > det er ikke casch, der har oprettet spg ;)
Avatar billede casch Nybegynder
13. maj 2003 - 23:15 #3
nu er det jo ikke lige mig der har oprettet det!!! jeg mente nok at jeg kunne huske at det ikke var tilladt at spørge og derfor poster jeg det her for at i kan tage jer af det.
Avatar billede eagleeye Praktikant
13. maj 2003 - 23:17 #4
Det er det da heller ikke ;) Det må du undskylde.
Avatar billede eagleeye Praktikant
13. maj 2003 - 23:20 #5
Til en anden gang kan du også bruge "Anmeld misbrug" i boksen funktioner i venstre side. Så er anmeldelsen anonym, sådan her kan alle se dit spørgsmål.
Avatar billede casch Nybegynder
13. maj 2003 - 23:22 #6
jeg har ikke noget problem med at folk kan se jeg gør det her. Folk kan følge reglerne eller gå et andet sted hen.
Fejl sker specielt på denne tid af dagen ;)
Avatar billede casch Nybegynder
13. maj 2003 - 23:23 #7
lukker