Avatar billede morten_linder Praktikant
13. maj 2003 - 10:53 Der er 3 kommentarer

Lille Touch screen

Hej

nogen der ved, hvor man finder en 5.6  - 8" tommer TFT skærm med touch?

og selvfølgelig til en rimelig pris.

mvh

Morten
Avatar billede domino1977 Nybegynder
13. maj 2003 - 10:55 #1
Det leder jeg faktisk osse efter!!! *SSS*... så jeg følge lige lidt med her!
Avatar billede vic256 Nybegynder
13. maj 2003 - 11:01 #2
Hmm... http://www.danbit.dk/produkter/1507.phtml  ... kig i bunden... men prisen er vist ikke liiige hvad man vil kalde rimelig men jeg er bange for at der ikke eksisterer noget til 1000,- inden for industrikabinetter og skærme..
Avatar billede morten_linder Praktikant
13. maj 2003 - 21:01 #3
hø hø... glemte jo lige at sige farve. og det skal nødvendigvis ikke være industrihalløj. Det skal bruges til bilen.

Har fundet noget hos thansen til 3000, men det er uden touch, og fundet noget på www.xenarcdirect.com, men det er fra usa, og der skal som bekendt tillægges moms og told, så det kan på ingen måde svare sig. Så jeg søger vel nærmest en importør af noget tilsvarende.

/Morten