Avatar billede bentn Nybegynder
12. maj 2003 - 22:30 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Fjerne Program

Røg ind på en hjemmeside forleden og vupti fik jeg et underligt program installeret, og ligger som ikon i bundlinjen.
Stivej er c\windows\TVMD.exe. - har prøvet at fjerne det med det siges at det den angivende fil bruges i windows.
Og hvergang jeg starter min putter op vil den ud på nettet.
klikker jeg på ikonet ryger jeg ud på en webside, der fortæller mig det hedder, Memory Blaster,
Har aldrig set det før, kan jeg ikke komme af med det???

Her er link til prog. - på eget ansvar, hvis i klikker, jeg
fik det pludselig.
http://www.totalvelocity.com/mb/landing/index.asp?aid=57&ext=3&chk=1&chk_ext=3

Vh Bentn
Avatar billede bredker Nybegynder
12. maj 2003 - 22:33 #1
slæt dine cocies og filer i IE
og se om det er i tilføj/fjern programmer
12. maj 2003 - 22:42 #2
..og hvis det ikke virker kan du prøve at downloade et program der hedder "Ad-aware" som kan finde sådannogle "snylter"-programmer.
... på www.lavasoft.de

Du kan selvfølgelig også bare lade programmet være, og så bare slå det fra i opstarten; start-> kør-> tast msconfig-> vælg fanebladet "start" og slå den fra her!
Avatar billede bentn Nybegynder
12. maj 2003 - 22:59 #3
Takker for feedback'en.
Har prøvet tifør/fjern programmer uden held men du satta mig alligevel på
sporet, bredker, jeg brugte et andet program jeg havde over set. RegCleaner.
og der fik jeg det sporet.

Jep. h13 det sgu nogle snylter, jeg er pisse træt at bruge tid på at få sådanne lorte progm ud igen, de skulle spam-mails så deres computere brød sammen, tak for tippet.- det sidste.
Avatar billede kop Nybegynder
13. maj 2003 - 11:59 #4
spybot skulle så nappe de sidste snylter programmer søg på spybot i google det er et sk..e godt program til den slags spam mail
Avatar billede bentn Nybegynder
13. maj 2003 - 14:47 #5
Hmm.. det ser ud til det var 2 forskellige progm jeg havde.
Den der, memory Blaster har jeg fået væk, men jeg jeg stadig TVMD.exe som vil
på nettet ved opstart. Kan ikke fjerne den. Har i andre sådan en fyr i windows mappen...?

Takker for input, kop :)
Avatar billede bentn Nybegynder
13. maj 2003 - 23:25 #6
Fandt selv info om TVMD på nettet.- En led karl, se link vedr. info:
(læs isært det som member, "tech0855" skriver )
http://pcpitstop.ibforums.com/index.php?act=ST&f=9&t=9654&s=ff80632f576e73bac6cc54d3f2e393d2