Avatar billede kenneth_lh Nybegynder
11. maj 2003 - 17:03 Der er 10 kommentarer

Problemer med cd brænder

Jeg har et problem med at jeg ikke kan brænde med "fremmede" brænder programmer i Xp, uden at comp´en går ned under brændingen! Det eneste som virker er Xp´s egen mediaplayer, men det er jo lidt irreterende i længden ikke at kunne bruge et ordentligt brænder program!
Jeg har efterhånden prøvet lidt af hvert, bl.a. opdatering af Xp, opdatering af brænder programmer og geninstallering af Xp...
Håber nogen har et guldkorn, der kan rette problemet.
På forhånd tak - Kenneth
Avatar billede bredker Nybegynder
11. maj 2003 - 17:08 #1
har du prøvet med Nero
har du ram nok
har du husket at slå pauseskærm fra samt at der ikke er andet der køre
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2003 - 17:11 #2
Nero fungerer fint her hos mig på en XP home.
Avatar billede arnelars Nybegynder
11. maj 2003 - 17:16 #3
clonecd kører godt på win xp pro. men det er kun til kopiering-hvorfor bruger de ikke windows eget brænder program? det virker på denne måde. kopier det du vil brænde og tryk på brænderen og sæt ind og skriv disse filer til cd. hvis du skal lave en kopi af win xp pro. skal du slå skjulte filer til for ellers duer den kun til at fjerne og tilføje programmer. i win xp er indbygget easy cd creator version ??? og det er nok her du skal søge missen og det kan være for at få andre programmer til at virke skal slå win xp pro. fra.???
m.v.h
Avatar billede arnelars Nybegynder
11. maj 2003 - 17:17 #4
easy cd creator selvfølgelig!!!!
Avatar billede kenneth_lh Nybegynder
11. maj 2003 - 17:25 #5
Jeg har prøvet både den nyeste Nero og den nyeste Easy cd creator, og lige lidt hjælper det. Jeg har 256mb og jeg bruger ikke pauseskærm...
Avatar billede kenneth_lh Nybegynder
11. maj 2003 - 17:27 #6
Hvor slipper jeg af med den indbyggede easy cd creator henne???
Avatar billede arnelars Nybegynder
11. maj 2003 - 17:46 #7
i bogen windows xp professional der koster 149,- kr hos
www.kroghsforlag.dk skrevet af benny christen grandahl&martin simon står det forklaret på side 45. jeg svarer sådan fordi det er en længere smøre men der er måske en patch til din brænder på producentens hjemmeside.??
denne cpmputer/højreklik på dit brænderdrev/vælg egenskaber i genvejsmenuen/klik på indspildning fanen
jeg er vidende om at til win 2000 skal man til nero bruge en patch for at den virker-jeg kan ikke huske hvad den hedder.
håber du kan bruge det til noget.
det koster ikke point hvis det er ævl.
Avatar billede kenneth_lh Nybegynder
11. maj 2003 - 18:03 #8
Der findes ikke nogle opdateringer til afhjælpe mit problem på HP hjemmeside.
Desværre så blev jeg heller ikke klogere af det svar, men tak for forslagene til dig "arnelars".
Avatar billede bredker Nybegynder
18. maj 2003 - 13:39 #9
lukketid
Avatar billede bredker Nybegynder
09. juni 2003 - 22:29 #10
lukketid