Avatar billede jamal_s Nybegynder
10. maj 2003 - 14:42 Der er 4 kommentarer

Generals (Kamp)

Hejsa..

Findes der ikke hjemmeside til spillet (Command and conquer - generals) på dansk, jeg har kun fundet engelske hjemmeside.

jeg søger hjemmesiderne, så jeg kan finde nogen at spille imod, (dansker)..

jeg har vundet over alle har tabt kun få gange hvor jeg spillede mod 2-3 stykker....så jeg ved ikke om der nogen der har tid til at tag en kamp mod mig generals, iaften eller sådan noget..

bare skriv jeres emails, og jeg sætter jeg på min MSN..og tak :)
Avatar billede fromsej Praktikant
10. maj 2003 - 14:44 #1
Avatar billede punqtured Nybegynder
13. maj 2003 - 13:19 #3
Umidelbart har jeg svært ved at se relevansen af denne forespørgsel i et forum for audio :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
13. maj 2003 - 13:20 #4
pungtured>>Det er vel fordi der er LYD på spillet. ;o)