Avatar billede cortz Nybegynder
09. maj 2003 - 16:42 Der er 13 kommentarer

Counter-strike hack

Hej eksperter kan i ikke fortælle mig hvor jeg finder noget rigtig godt hack til counter-strike...??

/Cortz
Avatar billede lrd Nybegynder
09. maj 2003 - 16:43 #1
hack???
Avatar billede sthen Nybegynder
09. maj 2003 - 16:43 #2
???
Avatar billede cortz Nybegynder
09. maj 2003 - 16:47 #3
ja alså sådan noget som Aimbot og wall hack
Avatar billede lrd Nybegynder
09. maj 2003 - 16:48 #4
Hmm her kommer mange cs elskere og jeg er en af dem. Folk der snyder i cs burde sq ikke spille det overhovedet.

Only weak players cheat
Avatar billede lrd Nybegynder
09. maj 2003 - 16:53 #5
Få lukket dine spørgsmål istedetfor. Du har over 1300 ude

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=cortz&option=24
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2003 - 16:53 #6
jeg er nu ikke helt enig lrd - alle snyder så derfor bliver man nødt til selv at snyde... men da jeg ikke kan fordrage at snyde er jeg stort set stoppet med at spille CS og er i stedet gået lidt i gang med America's Army (mener du har været med i den tråd også?)

og cortz - jeg tror dette går ind under ekspertens regler for at være snyd som man ikke må spørge efter :o/
Avatar billede lrd Nybegynder
09. maj 2003 - 16:57 #7
Samme snyd er oz grunden til jeg ikke har så meget lyst til cs mere. Fatter ikke folk gider snyde i deres spil. Gør dog som andre træm træn træn.

Det er sq da sjovere at blive rigtig god istedetfor at logge på for at tage røven på andre.

Sorry men så latterlige spillere pisse mig totalt af :)
Avatar billede lrd Nybegynder
09. maj 2003 - 17:00 #8
Jeg vender lige tilbage iaften for skal ud og fiske nu :)

Har du ikke afsluttet de spørgsmål du har fået svar i smider jeg en anmeldelse på dig :))

Hyg jer

lrd
Avatar billede lrd Nybegynder
10. maj 2003 - 07:22 #9
Anmeldt
Avatar billede cortz Nybegynder
11. maj 2003 - 15:50 #10
Forstå det nu jeg ved ikk hvordan man lukker dem
Avatar billede lrd Nybegynder
11. maj 2003 - 18:31 #11
Så læs reglerne inden du opretter spørgsmål så de fleste andre.

Du acceptere bare de svar der er kommet hvis du kan bruge dem, eller oz smider du selv et scar og acceptere det. De er pænt at give dem der hjælper dig point for deres tid og hjælp

Lrd
Avatar billede jaw Nybegynder
13. maj 2003 - 23:30 #12
Godt nok, er det et par dage siden det her spørgsmål var i gang, men vil lige kaste en kommentar alligevel... Da det er en officiel side, vil jeg ikke bruge ord, der kan vendes i mod mig, men du ved vist hvad jeg tænker på!

Da jeg selv har spillet CS i en del år, og også er admin hos en af DK's store spille communities, giver jeg de andre her ret i, at sådan nogen som dig, ikke burde spille det spil! Kan man ikke spille det, som det skal spilles, og derfor mener man skal ødelægge det for størstedelen af de andre spillere, så skal man starte sig et LAN-game og skyde nogen bots! HOLD DIG TIL DET!!!!!
Avatar billede lrd Nybegynder
09. juni 2003 - 19:44 #13