Avatar billede striboldt Nybegynder
08. maj 2003 - 11:18 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Fjerne papir valg muligheder i printer:

Hejsa alle sammen

Når jeg skal print ud på fx en A4 printer er der følgende valg muligheder:

Letter
Legal
Executive
A4
A5
B5 (JIS)
Envelope #10
Envelope DL
Envelope C5
Envelope B5
Envelope Monarch
B5 (ISO)
Executive (JIS)
16K
Double Post Card
Double Postcard (JIS)
Oce A 8.5x11in
Oce A4 210x297mm
Letter-R
A4-R

20 valg muligheder hvorfor??? jeg bruger kun "A4" hvem bruger de andre? igen tror jeg så kan man ikke bare fjerne dem??

Det bliver ikke nemer når det er en Plotter der er 70 muligheder der er det kun A4,A3,A2,A1 & A0 jeg bruger 5 ud af 70 :(

/fox
Avatar billede coltman Nybegynder
08. maj 2003 - 11:29 #1
Valgmuligheden ligger i driveren, så de er ikke lige til at fjerne. Ang. hvem der bruger de andre:
Konvolutter er der faktisk mange der bruger og de findes naturligvis i forskellige størrelser.

Amerikanerne bruger Legal og letter som standard
Postkort siger sig selv, så det er da de fleste af dem der er forklaring på.

Jeg personligt synes nu det er ret fedt at en printer kan mere end en ting...

-Og du sætter naturligvis din printer op til default at bruge det format du normalt skal udskrive...
Avatar billede striboldt Nybegynder
08. maj 2003 - 12:22 #2
Coltman>>jeps men nu er A4 til at over leve med men i den plotten jeg bruger er der 70 forskellige størelse papir at vælge imellem og bruge KUN 5 af dem tag tid hvergang jeg skal skift fordi man skal finde det rigtig papir :(
Avatar billede daquar Nybegynder
02. juni 2003 - 09:54 #3
Er der forresten nogen der ved hvor man kan få fat i letter-papir her i danmark?
Avatar billede coltman Nybegynder
02. juni 2003 - 22:14 #4
Hvis det er samme program du plotter fra, så lav, hvis det er muligt en skabelon for hver af de 5 formater og indstil formatet på forhånd.

Jeg bruger det f.eks under word, til kuverter... Det virker fint
Avatar billede striboldt Nybegynder
07. juli 2003 - 00:23 #5
luk