Avatar billede jaloviking Nybegynder
03. maj 2003 - 17:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

backup på cd-rw

Jeg har lige anskaffet Nero 5,5 og vil lave en total backup af min harddisk på cd-rw, det kunne lade sig gøre sagde de i computerforretningen, men hvordan????
Min backup-fil vil fylde næsten 5 GB, kan Nero splitte filen op?
Hvad gør jeg???? HJÆLP!!!!
Avatar billede terry Ekspert
03. maj 2003 - 17:11 #1
Go to File+Burn HD backup menu and follow instructions
Avatar billede jaloviking Nybegynder
04. maj 2003 - 11:42 #2
Hmmm, Jeg har hentet de sidste opdateringer til Nero, men uanset hvad jeg gør får jeg intet frem hvor jeg kan vælge filer. Mit program ligner overhovedet ikke det der er vist i IDG´s hæfte
Avatar billede terry Ekspert
05. maj 2003 - 21:41 #3
I'll take a look and get back.
Avatar billede terry Ekspert
07. maj 2003 - 19:46 #4
!
Just took another look at your question ....og vil lave en total backup af min harddisk på cd-rw ....

This is exactly what Niro does, a COMPLETE backup of your HD (or a partition). It doesnt allow you to choose the files, but then thats what complete (Total) means. It will place th ebackup on more than one CD if necessary
Avatar billede jaloviking Nybegynder
10. maj 2003 - 02:01 #5
Det jeg mener er, at når jeg åbner programmet kan jeg vælge mellem forskellige slags cd'er (video, audio, tekst osv.) men uanset hvad jeg vælger får jeg ikke nogen værktøjslinje hvor jeg kan vælge filer
Avatar billede dollyman Nybegynder
10. maj 2003 - 12:22 #6
luk guiden....
oppe i venstre hjørne vælger du filer-
vælg punktet brænd HD-backup(burn HD-backup)
følg guiden....
dog skal du være opmærksom på at nero ikke understøtter NTFS partitioner!
Avatar billede terry Ekspert
19. maj 2003 - 20:59 #7
jaloviking>How about closing?
Avatar billede terry Ekspert
08. november 2003 - 10:25 #8
tak:o)