Avatar billede oleodder Nybegynder
02. maj 2003 - 23:36 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket program kan vise .bin film

Hvilket program kan vise .bin film/filer ??
Hvor kan man downloade det ?
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2003 - 23:38 #1
Bin filer brændes på en CD.
Avatar billede Spotgun Seniormester
02. maj 2003 - 23:38 #2
.bin filer er cd-images, og skal enten brændes ud, eller f.eks. mountes som en slags virtuel cd-rom drev vha Daemon Tools...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. maj 2003 - 23:39 #3
Man kan ikke åbe en bin fil i den forstand. Du skal brænde filerne ud på en cd, og først der har du mulighed for at åbne dem!
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2003 - 23:40 #4
Hvordan ved du det er en film... ?
Avatar billede zyco Nybegynder
02. maj 2003 - 23:41 #5
tror neppe det er en lovlig film :-)
Avatar billede oleodder Nybegynder
02. maj 2003 - 23:43 #6
Okay - Men er svaret, at den eneste måde man vil se filmen eller filen, så skal man brænde det ned på en cd ???
Det er da ikke så smart !!
Avatar billede Spotgun Seniormester
02. maj 2003 - 23:43 #7
Nej, du kan bruge Daemon Tools som jeg foreslog. Det laver et virtuelt CD-rom drev, med indholdet af bin-filen. Ret simpelt at gå til, og du kan finde programmet vha. google...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. maj 2003 - 23:47 #8
Deamon tool kan hentes her:
http://www.daemon-tools.org/downloads.htm

oleodder >> Jo i nogle sammenhænge er det ganske smart, for bin filen fylder noget mindre end alle filerne når de er brændt ud!
Avatar billede oleodder Nybegynder
02. maj 2003 - 23:57 #9
Tak for hjælpen, begge to.

Nu har jeg DL programmet, gider I give mig en kort vejledning I hvordan jeg nu ser .bin filmen ???

Tak