Avatar billede lordhead Nybegynder
02. maj 2003 - 15:20 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Diablo II side, skal vuderes!!!

Hej alle sammen.

Så har jeg fået lavet en diablo II side om spillet Diablo II ;o)

Nu vil jeg have den vuderet, kom med jeres mening - ris/ros!

Sidens adresse: www.diabloii.frac.dk
Avatar billede jm0 Nybegynder
02. maj 2003 - 15:25 #1
Jeg synes faktisk at den er meget fed.. jeg kan godt dit toplogo med energi glasne fra spillet og de to menu i framesne og farven på Scrolsne passer også sammen med menuerne.. held & lykke med den :D
Avatar billede lordhead Nybegynder
02. maj 2003 - 15:26 #2
Mange tak - Det er dejligt at høre at nogen syns om den ;o)

Håber at alle syns sådan om den *GG*
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. maj 2003 - 15:27 #3
(1) Den passer nok ganske godt til spillet, men synes alligevel at siden er alt for dyster.

(2) Synes du ska lave en lille velkomst til siden istedet for at kaste nogle nyheder ud i hovedet på folk med det samme. Hvad skal jeg bruge nyhederne til hvis jeg ikke ved hvad det er nyheder for.

(3) Der er scroll på dine nyheder, men der er ikke rigtig nogen grund til det, da der ikke kommer mere på siden

(4) Menuen er meget enkel at bruge! (er det fordi den ikke er helt færdig at der er nogle punkter man ikke kan klikke på?)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. maj 2003 - 15:27 #4
Haløjsa, du er godt nok hurtig. Her sidder jeg og bruger min tid på at vurdere din side og så er der bare lukket!
Avatar billede lordhead Nybegynder
02. maj 2003 - 15:29 #5
Det må du undskylde...

Det var ikke meningen at jeg ville give points for det bedste svar, der er jo ingen svar der er bedre end de andre når det angår site vudering.
det kunne lige så godt have været dig der fik de pts.!!!
Avatar billede abpdk Nybegynder
02. maj 2003 - 15:31 #6
Den er som sådan ok, men der er to ting der irriterer mig (mest):

1) Det er som om toplogoet og resten af siden er to forskellige stilarter.
2) Selve overskriften i toplogoet ligner mere noget fra (disneys) Alladin! ;)
  og så kan jeg næsten ikke læse under-overskriften (det minder om en dårlig
  fotokopi).

Ellers ok
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. maj 2003 - 15:33 #7
lordhead >> Enig, men derfor kan man godt vente og se hvad andre folk synes, det er jo slet ikke sikkert at de næste 20 der kommer og skriver er enig med jm0.
Avatar billede lordhead Nybegynder
02. maj 2003 - 15:34 #8
Hvad mener du jakobclausen??

Jeg lytter stadig til forslag og ideer - håber da ikke at de 15 pts. gør så folk vender snuden den anden vej... !
Avatar billede lordhead Nybegynder
02. maj 2003 - 15:36 #9
abpdk > Altså, det er kun top-banneret vi snakker om ik?
Avatar billede lordhead Nybegynder
02. maj 2003 - 15:40 #10
jakobclausen> ang. punkt 4: ja det er fordi siden ikke er helt færdig ;o)

Synes bare at folk skal se hvad den vil komme til at indeholde ;oD
Avatar billede abpdk Nybegynder
02. maj 2003 - 15:42 #11
Tjaa, nu ser jeg lige at der er den samme skrifttype du har brugt til alle overskrifter på siden så nej, det er ikke kun toplogoet. Jeg synes du skal ændre skrifttypen. Og så selvfølgelig gøre den under-overskrift lidt mere tydeligt.

Derudover er der det med stilarterne. Jeg synes bare kontrasten er for stor imellem det sten-prægede toplogo og resten af siden der forekommer mig meget algegrøn (eller hvad den farve nu hedder).
Avatar billede lordhead Nybegynder
02. maj 2003 - 15:45 #12
Jeg kan sagtens forstå dig... har faktisk selv gået og tænkt lidt over de to forskællige stil-arter :-/

Men det med skrift-typerne, kan du lige forklare hvad du mener med det - hvor henne på siden?
Avatar billede abpdk Nybegynder
02. maj 2003 - 15:49 #13
Selve overskriften i toplogoet og resten af overskrifterne på siden ("Nyheder", "Characters", ...) synes jeg mere ligner noget fra Alladin.
Du kan jo sammenligne med http://www.blizzard.com/images/diablo2/top-center.gif
Avatar billede abpdk Nybegynder
02. maj 2003 - 15:52 #14
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. maj 2003 - 15:55 #15
lordhead >> Det håber jeg heller ikke, men det skal du nu ikke være sikker på! Spørgsmål til 200 giver mange svar, spørgsmål til 0 point giver få!

(4) Det er også en god måde at lave det på, vidste bare ikke om det var en fejl, eller fordi det ikke var færdigt.
Avatar billede lordhead Nybegynder
02. maj 2003 - 15:56 #16
UuuhA...

Den Font havde jeg ikke set - havde ellers brugt flere timer på nettet på at finde en font som denne... Diablo fonten vil komme på siden, når jeg opdatere næste gang!! :o)

Og banneret vil også blive lavet om - tror det bliver bedst når det passer sammen med resten af siden *GG*
Avatar billede zyco Nybegynder
02. maj 2003 - 15:57 #17
Synes du skulle finde et andet Forum f.eks http://www.phpbb.com
Avatar billede mjl Nybegynder
02. maj 2003 - 16:48 #18
Drop alle de frames!!!!!!!
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
02. maj 2003 - 16:53 #19
Jeg syntes menu overskrifterne er meget utydelige...
Avatar billede zyco Nybegynder
02. maj 2003 - 16:59 #20
Jep ingen frames !!
Avatar billede lordhead Nybegynder
05. maj 2003 - 08:09 #21
Hvorfor ingen frames???
Avatar billede zrekta Nybegynder
12. november 2003 - 14:21 #22
Den virker jo ikke!!!
Avatar billede lordhead Nybegynder
13. november 2003 - 18:14 #23
Det har du helt ret i!!!

Det er også 6 mdr. siden at sitet blev oprettet, og jeg mistede interessen for at lave på den!

Og desuden fjernede frac den fra serveren pga. den indholdt zip-filer.