Avatar billede tynell Nybegynder
01. maj 2003 - 15:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan overlever et IT-firma?

Hvordan har du måtte tilsidesætte kunders og aktionærers interesser for at din virksomhed kunne overleve?

Hvilke dilemmaer har branchens tur ned fra tinderne bragt dig i?

Kontakt mig, hvis du er interesseret i at blive interviewet til en radioudsendelse om overlevelse i IT-branchen - evt. anonymt. Arbejdstitlen er "Overleverne".

Channel stuffing, bevidst fejlprogrammering med konkurrencefrit add on-salg, hemmelige kick back-aftaler og Hafnia-modellen er nogle af de sure æbler, IT-virksomheder har måtte bide i for at redde arbejdspladser og økonomi. Har du?

Venlig hilsen Jesper Tynell, DR P1
_________________________________________

Jesper Tynell
Programmedarbejder, DR P1
TV-Byen, KH 4
2860 Søborg
Mobil: 28 57 56 59
Tlf.:  35 20 86 94
e-mail: tyne@dr.dk eller jesper@tynell.dk
_________________________________________
Avatar billede ms20 Nybegynder
01. maj 2003 - 15:53 #1
lytter lige med.... :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. maj 2003 - 15:57 #2
95 % af de virksemheder der ikke klare sig går ned på grund af manglende/dårligt salg. De fleste mindre virksomheder er gode til den teksniske side af deres niche, men mangler salgskompetance.
De mindre fine metoder du nævner er i min verden kortsigtede løsninger, der vil give flere problemer på sigt end de løser her og nu og det er derfor ike vejen at gå. Arbejdt med omkostninger, markedsføring og salg, det er vejen frem i min verden
Avatar billede rangerbs Nybegynder
01. maj 2003 - 15:58 #3
lytter også lige med engang :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. maj 2003 - 20:37 #4
http://exp.dk/spm/347203 - hmmmmmm!!!!!

tynell - tjek lige vores regler ud!
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
01. maj 2003 - 23:25 #5
john stiqers >er det ikke lidt for meget at forlange at han skal sætte sig ind i tingende ..det er jo en  medarbejder fra DR ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. maj 2003 - 23:27 #6
hehe :)