Avatar billede clang-k55 Nybegynder
30. april 2003 - 17:15 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ændring af "udseende" i windows 98

Hej eksperter....

Jeg er kommet til at ændre udseendet på min comp. i windows 98. hvordan kan jeg få det tilbage til det normale igen.
Avatar billede fromsej Praktikant
30. april 2003 - 17:17 #1
Kan du evt. fortælle bare LIDT mere om dit problem?
Avatar billede mikkerbj Nybegynder
30. april 2003 - 17:21 #2
hvis det er din tekst og dine ikon'er du har ændret skulle du ved at venstre klikke på skrivebordet gå ind i egenskaber og derefter udseende kunne finde en der hedder windows standard.... jeg er ikke 100% sikker med jeg mener at det er der du kan ændre det men det er et stykke tid siden jeg kørte win 98. men prøv og se om det ikke er rigtigt!!! :-)
Avatar billede clang-k55 Nybegynder
30. april 2003 - 17:34 #3
Den kan jeg ikke finde, tror ikke den er der....
Avatar billede fromsej Praktikant
30. april 2003 - 17:35 #4
Hvad er det du har ændret?
Avatar billede clang-k55 Nybegynder
30. april 2003 - 17:38 #5
det er farverne på knapperne, kanterne, osv....
Avatar billede fromsej Praktikant
30. april 2003 - 17:40 #6
Højreklik på dit skrivebord, find fanen indstillinger(det er den længst til højre), der kan du indstille udseendet om der er en gendan standard mener jeg ikke, men jeg kan ikke huske det lige nu.
Avatar billede jdybro Nybegynder
30. april 2003 - 17:48 #7
Det er rigtigt, med højreklik på skrivebord, men her vælger du i stedet faneblad: "udseende" (ca. i midten ) og vælger i farveskema: "windows Standard"
Så kan du eksperimentere. (-:
Avatar billede clang-k55 Nybegynder
30. april 2003 - 18:10 #8
mange tak for hjælpen...
Avatar billede fromsej Praktikant
30. april 2003 - 22:14 #9
jdybro>>Billige point.*S*
Avatar billede clang-k55 Nybegynder
30. april 2003 - 22:34 #10
fromsej>>Jaja men han svarede da i det mindste rigtigt, modsat dig!!
Avatar billede fromsej Praktikant
30. april 2003 - 22:37 #11
Så må jeg jo først undskylde min dårlige hukommelse, og derefter undskylde at jeg spildte tid på at prøve at hjælpe, det skal ikke gentage sig.
Avatar billede jdybro Nybegynder
04. maj 2003 - 21:01 #12
Beklager, hvis jeg har fornærmet nogen.........