Avatar billede baseman Nybegynder
30. april 2003 - 14:08 Der er 1 løsning

Uønsket PopOp script !!!

Håber overskriften er mere sigende denne gang ;o)

nåå men det er den samme kode der spøger .. kan ikke finde kilden til hvorfor dette PopOp script kommer frem .. sitet køre på et betalt webhotel og jeg har også testet det på en lokal webserver

i toppen kommer denne ? :

<script language="JavaScript">
<!--
function SymError()
{
  return true;
}
window.onerror = SymError;
var SymRealWinOpen = window.open;
function SymWinOpen(url, name, attributes)
{
  return (new Object());
}
window.open = SymWinOpen;
//-->
</script>

dette er den normale body som bliver uploadet =

<BODY bgcolor="#000000" leftmargin=0 topmargin=0 onLoad=eventLoader(); marginheight="0" marginwidth="0" onLoad="MM_preloadImages('gfx/nav-forrige2.gif','gfx/nav-erotica1-2.gif','gfx/nav-udstilling1-2.gif','gfx/nav-shop1-2.gif','gfx/nav-events1-2.gif','gfx/nav-news1-2.gif','gfx/nav-links1-2.gif','gfx/nav-kontakt1-2.gif','gfx/nav-home1-2.gif')">

og når sitet køres fra en webserver ser den såen ud =

<BODY bgcolor="#000000" leftmargin=0 topmargin=0 onLoad="var SymTmpWinOpen = window.open; window.open = SymWinO"var SymTmpWinOpen = window.open; window.open = SymWinOpen; eventLoader();; window.open = SymTmpWinOpen;"fx/nav-news1-2.gif','gfx/nav-links1-2.gif','gfx/nav-kontakt1-2.gif','gfx/nav-home1-2.gif')>

og i bunden kommer denne ?

<script language="JavaScript">
<!--

window.open = SymRealWinOpen;

//-->
</script>

jeg er hægtet lidt af for jeg kan ikke finde eller se hvad der skulle aktivere eller ændre koden - og det sker på alle sider på sitet - kan det have noget at gøre med at der anvendes PayPal på sitet ???? ..
Avatar billede baseman Nybegynder
30. april 2003 - 14:54 #1
Sorry GLEM DET!!! -- spørgsmålet ruller i en anden tråd ;o=