Avatar billede noerager Nybegynder
30. april 2003 - 07:36 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Udråbstegn under systemenheder

Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted men jeg prøver aligevel.

Jeg har lige installeret ME på en ny maskine. Dette var der ingen problemer i. Når jeg så nu går ind under "egenskaber for system" og vælger fanen enhedshåndtering er der en enhed under systemenheder der hedder Motherboard-resourser. Ved denne enhed er der udråbstegn som jo betyder at der er problemer. Jeg går videre ind under egenskaber for enheden og konstaterer at det er input/outputområde 0290-0297 der anvendes af pci-bussen. Men jeg har ikke mulighed for at ændre det hverken under motherboarresurser eller pci-bus. Hvordan kan dette problem løses og er det nødvendigt at løse det.
Avatar billede jpvj Nybegynder
30. april 2003 - 07:39 #1
Har du installeret alle drivere til motherboardet?
Avatar billede noerager Nybegynder
30. april 2003 - 07:40 #2
Ja der er ikke noget på cd-en som ikke er installeret
Avatar billede jpvj Nybegynder
30. april 2003 - 07:42 #3
Prøv at slette den og lade Me finde den igen...
Avatar billede tobias28 Praktikant
30. april 2003 - 07:45 #4
Normalt ville jeg sige, at hvis du ingen fejl møder, er det måske liggyldigt, men det du beskriver lyder ikke særlig ligegyldigt. Det kan selvfølgelig være en Win ME -fejl. Du kan jo evt. prøve fjerne de omtalte enheder fra< systemet og genstarte, og se når den har fundet dem igen om problemet stadig er der. Hvis ikke? Hvad hedder dit motherboard?
Avatar billede noerager Nybegynder
30. april 2003 - 08:20 #5
Jeg har forsøgt at fjerne enheden og genstarte. Det hjalp ikke
mit mb er noget med k76a
Avatar billede tobias28 Praktikant
30. april 2003 - 08:25 #6
Kan det passe at det er K76SA , for så er det et elite bundkort socket A - til AMD??
Avatar billede tobias28 Praktikant
30. april 2003 - 08:26 #7
Avatar billede tobias28 Praktikant
30. april 2003 - 08:27 #8
Avatar billede tobias28 Praktikant
30. april 2003 - 08:29 #9
Nå, prøv om du ikke kan finde noget, - der er sikkert en der kan tage over. Jeg skal nemlig til staden og se landskamp i aften, så jeg må hellere smutte nu!
Avatar billede noerager Nybegynder
30. april 2003 - 08:29 #10
ja det er det under product id=77
Avatar billede gaffemis Nybegynder
30. april 2003 - 13:11 #11
jeg mener der er mulighed for at lave et udprint i enhedshåndtering, der kan du se hvad der bruger hvilke ressourcer........
Avatar billede noerager Nybegynder
01. maj 2003 - 08:10 #12
Hvordan ændrer man disse indstillinger. Når jeg forsøger siger ME bare at disse indstillinger styres af windows og kan ikke ændres.
Jeg oplever ikke der er andre problemer så skal jeg bare bruge den.
Avatar billede noerager Nybegynder
12. maj 2003 - 08:35 #13
Har desværre ikke fundet løsningen så derfor lukker jeg - er der nogen der kan komme med en løsning er jeg dog jstadig villig til at give point