Avatar billede duns Nybegynder
29. april 2003 - 20:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

er min HD ved af stå af

har for et par dage siden da jeg bare sad og skrev i word sagde min computer en klikke lyd og genstartede uden varsel. og det lød som det var min HD der sagde lyden.
så da jeg tænder min skærm i dag efter at min computeren har stået tændt et par timer uden af blive brugt, viser skærmen det billede som kommer lige når man tænder sin computer hvor den finder HD cd-rom osv. den havde fundet navn på HD og brænder man der stod Primary maseter faild. det er det min HD er.
er det min HD der er ved at så af eller noget andet.
min computer er under 1 år gammel.
Avatar billede skaw Nybegynder
29. april 2003 - 20:56 #1
hvis du tager en backup af dine vigtige filer kan du jo se tiden an
det kan også være virus eller en konfligt melle nogle irq er
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2003 - 21:02 #2
Har lige haft samme problem:

http://www.eksperten.dk/spm/345205

//JuztMe
Avatar billede duns Nybegynder
29. april 2003 - 21:18 #3
min HD er en Seagate Barracuda IV 80GB
Avatar billede gaffemis Nybegynder
30. april 2003 - 13:26 #4
jeg vil foreslå:
kontroller kablerne der fra harddisk til strøm og motherboard, check om den laver samme nummer...
og husk backup, og evt få din pc kigget efter på garantien....
lyder desværre som om din harddisk er ved at dø....
Avatar billede duns Nybegynder
03. maj 2003 - 23:00 #5
hmm jeg bliver vel bare nød til at køre med den til den dør og så sende den til rep. sakw og juztme ikke lige lave et svar hver så får i points.
den gik faktsik også kold i dag og der lød det som om den bare gik ud altså ikke fik strøm det skummelt.
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2003 - 16:33 #6
Ka ik se hvorfor jeg skulle give et svar, det var jo bare en lille kommentar jeg kom med, men hvis du vil have et svar, så her er det.. :)
Avatar billede duns Nybegynder
11. maj 2003 - 19:26 #7
da der ikke er andre der har svaret må pointsne gå til juztme !!! :D