Avatar billede zh Nybegynder
28. april 2003 - 02:04 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

design ønskes pleazzzzzzzzz

jeg er ikke så god til det design noget men lidt html kan jeg godt jeg kunne godt tænke mig at lave en side med casemodding og skal bruge et design jeg har ingen penge til opgaven men kun point håber der er en der vil hjælpe mig pleaz aligevel i har stort set frie hænder bare det er lyse farver ikke sort eller noget må gerne være farve rigt men måde

Hilsen og takker på forhånd
\zh
Avatar billede zh Nybegynder
28. april 2003 - 13:11 #2
hmm jeg har set dem men de ligner alle andre sider vil måske gerne have et design der er lidt specielt
Avatar billede Kengun Praktikant
28. april 2003 - 13:12 #3
hmm det tror jeg ik du får for 200 points, men held og lykke ;)
Avatar billede zh Nybegynder
28. april 2003 - 16:20 #4
jamen du kan vel ikek svare med en andens designs. og der er der mange her inde der har fået lavet et design så det kan jeg ikke forstå håber det kan lade sig gøre
Avatar billede jeanpoul Nybegynder
29. april 2003 - 01:56 #5
zh. jeg tror nok hvis du skal ud og have lavet noget "i byen" kommer det nok til at koste. men hvis dit koncept holder og du selv koder alt.. så kunne du jo evt. tilbyde et hoved banner og bullet til den der evt. vil indgå i dit projekt. men til Kengun, det er en god mulighed bare at bruge cdc's gratis( /u copyright 9 designs.
Avatar billede Kengun Praktikant
29. april 2003 - 07:52 #6
zh> Jeg svarer ik med andres designs, jeg giver dig _links_.
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
29. april 2003 - 12:43 #7
ja selvfølge lige rdet en mulighed jeg kan godt tilbyde en banner eller et top banner eller måske begge og jeg koder lidt selv men får hjælp der også men det får jeg af en kammerat
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
29. april 2003 - 12:46 #8
oops sorry forkerte spm, men jeg vil godt tilbyde et banner top banner eller noget til den der vil hjælpe zh så får jeg også noget træning
Avatar billede zh Nybegynder
30. april 2003 - 00:00 #9
svar