Avatar billede martinpaulsen Nybegynder
27. april 2003 - 20:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan Infra-rød port købes`?

Hejsa allesammen :o)

Først og fremmest ved jeg godt at mit spørgsmål ikke høre til her, men jeg kunne ikke lige se hvor jeg ellers skal sætte det ind henne.. -og hvis man ved noget om bluetooth ved man vel os' noget om IR..

Mit spørgsmål lyder som følger på, hvor man kan købe en infra-rød port til computeren. Det skal være til PCI, ISA eller PCMCIA -porten..

Det er fordi jeg har en nokia 6100 med tilhørende digitalcamera.. -og så tænkte jeg at man må kunne finde noget infra-rød til pc, så man kan overføre billederne fra telefonen til pc'en på den måde.. Har kigget rundt på edbpriser.dk i lang tid, men har ikke fundet noget der!
Nogen der ved hvor sådan noget IR kan købes? :o)

Mvh Martin Paulsen / www.martinp.tk
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. april 2003 - 20:15 #1
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. april 2003 - 20:19 #2
Du bedes undlade det link til dit site for fremtiden, TAK

http://www.eksperten.dk/regler.phtml
§ 2.1.6
"gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål. Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur."

den eneste signatur du må bruge er dit brugernavn eller rigtige navn
Avatar billede martinpaulsen Nybegynder
27. april 2003 - 20:21 #3
Hejsa.. huh, det skal helst ikke koste mere end 200-300 kr.. gener mellem 100 og 200..
eller må det også gerne være usb

Vh Martin Paulsen
Avatar billede martinpaulsen Nybegynder
27. april 2003 - 20:24 #4
okay, fair nok så.. :o)
Avatar billede martinpaulsen Nybegynder
27. april 2003 - 20:59 #5
vil du ikke oprette dte som et svar, eller kan jeg ikke give dig point? eller, hvad.. jeg kan vist ikke finde ud af det
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. april 2003 - 21:03 #6
jeg kan se du er mere eller mindre ny her, så behold dem, du skal nok få brug for dem senere ;o)
Avatar billede martinpaulsen Nybegynder
27. april 2003 - 21:36 #7
Tak :o) Dejligt at møde en venlig person..

Vh Martin
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. april 2003 - 21:42 #8
sådan er vi CoAmin's ;o)

husk at accepter dit svar ;O)