Avatar billede xx007x Nybegynder
27. april 2003 - 15:56 Der er 4 kommentarer

rage of mages 2

...jeg glemte også at spørge om der er nogle der kender en server til at spille online på som er bedre en den spillet bruger
Avatar billede lrd Nybegynder
27. april 2003 - 16:38 #1
Luk det ene af dem du åbnede. Det er mod reglerne af have to åbne om samme emne!!
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
27. april 2003 - 16:49 #2
MOOOOORTEN!! SÅ LUK DOG DINE SPM. ELLER JEG ANMELDER DIG!! MAN KAN GØRE DET SOM ET UHELD, FØRSTE GANG MAN PRØVER AT SPØRGE OM NOGET MEN NU HAR DU GJORT DET FLERE GANGE!!! LUK ELLER BLIV ANMELDT!!!!

Anders
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
27. april 2003 - 16:50 #3
ups ik ment som et svar.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
27. april 2003 - 17:10 #4
Du er hermed anmeldt til co-admins.