Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
26. april 2003 - 18:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Medal of honor

Hej..

Nogen der keder en server hvor jeg kan prøve det her spil i multi...??
Avatar billede ebe Praktikant
26. april 2003 - 19:26 #1
http://www.gameplanet.co.nz/play.dyn/Games/12.html
jeg ved ikke om det er det du mener, men nederst på siden kan du finde adresser hvor du kan spille online. jeg spiller ikke selv, men fandt det på nettet.
Avatar billede popsy Novice
26. april 2003 - 23:28 #2
http://boomtown.net/da_dk/serverlist/list.public.php?game=29

Opret en gratis basicprofil, og der er fri adgang.
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
27. april 2003 - 12:33 #3
Du kan da bare installere Gamespy som vidst også var med i spillet. Der er der mange gode servere!!!
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
27. april 2003 - 12:33 #4
Eller All Seeing eye der opdatere spillene noget hurtigere
Avatar billede schism Nybegynder
27. april 2003 - 16:45 #5
Prøv www.gamespy.com, Hvis du har været inde i selve multiplayer rummet i spillet søger den også efter server fra www.Gamespy(3D).com