Avatar billede dotcom1 Nybegynder
25. april 2003 - 13:37 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Sikkerhedsindstillinger i XP?

Jeg har lige opgraderet fra Win2000 til WinXp Pro DK. Der er efterfølgende visse ting på diverse websider, som jeg har problemer med at få vist - næsten altid diverse reklamebannere, etc. Se screenshots: http://www.multimedia.au.dk/~nanna/eksperten.dk.htm
Jeg har bl.a. kigget under Funktioner-> Internetindstillinger -> Sikkerhed / Avanceret men kan ikke umiddelbart se hvilke indstillinger, der skal ændres. Er der nogen, der har et forslag?
Avatar billede hub Nybegynder
25. april 2003 - 13:40 #1
Der mangler sikkert java plug-in
Avatar billede amd Nybegynder
25. april 2003 - 13:41 #2
Hehe, du linker til et billede, der ligger på dit skrivebord
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
25. april 2003 - 13:45 #3
Java plug-in, er det noget, der skal downloades eller er det en indstilling, der ikke er korrekt?
Avatar billede hub Nybegynder
25. april 2003 - 13:46 #4
Det skal downloades. Det følger med SP1 svjh. Ellers kan det hentes her:http://www.supportweb.dk/download/microsoft/windowsxp/
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
25. april 2003 - 13:49 #5
Har installeret SP1. Er det MS Virtual Machine? Den har jeg vist allerede installeret, da jeg ellers ikke kan bruge netbank.
Avatar billede hub Nybegynder
25. april 2003 - 13:49 #6
Hmm, det link funker ikke..
Dette gør:
http://www.kittik.dk/msjavx86.exe
Avatar billede hub Nybegynder
25. april 2003 - 13:50 #7
Så burde det være i orden, så det er ikke derfor...
Avatar billede svein Nybegynder
25. april 2003 - 15:19 #8
Under Internet Epxlorer > Funktioner > Internetindstillinger > Avanceret har du faktisk en setting der hedder: Vis Billeder. Det kunne være du manglet at slå den til!

Svein
http://www.svein.dk
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
25. april 2003 - 15:21 #9
Hmm, nej det er ikke det. Den er allerede slået til...
Avatar billede svein Nybegynder
25. april 2003 - 15:28 #10
Har du fået fat på den nye Java? Hvis ikke kan du hente den på denne adresse:

http://java.sun.com/getjava/

Det er dem der har rettighederne til den originale Java maskin til Windows!
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
26. april 2003 - 12:01 #11
Det hjalp desværre heller ikke. Men ellers mange tak.
Avatar billede snowball Novice
26. april 2003 - 12:40 #12
svein: Ifølge Ekspertens regel 2.1.6 er det ikke tilladt at linke til egne sider som en del af ens signatur. Husk venligst det fremover :)

Snowball / CoAdmin
Avatar billede svein Nybegynder
26. april 2003 - 19:25 #13
Beklager!! Det skal jeg nok huske til en anden gang!
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
27. april 2003 - 11:11 #14
Hmm, jeg må hellere lukke...