Avatar billede brian.nielsen Nybegynder
25. april 2003 - 07:52 Der er 15 kommentarer

Mangler et lækkert logo ..

Hey.
Jeg mangler lige en til at lave et logo til et musik/video/cd afspilnings program som jeg er ved at lave.

Programmet hedder .. Brian's Media Player  :/
Men kort er det BMP, så det bruger vi bare ..

| Så et logo til diverse websider med tekset BMP
| Må meget gerne laves i Photoshop så jeg selv kan ændre i det hvis jeg får brug for det.
Avatar billede brian.nielsen Nybegynder
25. april 2003 - 08:02 #1
tekset = teksten ...
Avatar billede torpmikkelsen Juniormester
25. april 2003 - 12:34 #2
Avatar billede e-man Nybegynder
25. april 2003 - 14:33 #3
http://www.geocities.com/elles_upload/bmp.html

ved ikke lige om det passer til en media player, men jeg synes det er rimelig pænt!
Avatar billede brian.nielsen Nybegynder
25. april 2003 - 20:10 #4
Hmm..
Det ville måske hjælpe hvis i så hvordan programmet nogenlunde kommer til at se ud, så her er lige et screenshot.
Det kommer til at blive pænere, for jeg er ikke færdig med det endnu: http://www.bnb.1go.dk/bmp.gif
Avatar billede e-man Nybegynder
25. april 2003 - 20:32 #5
http://www.geocities.com/elles_upload/bmp.html

Hmm... farver passer lidt, og "player" passer vist også meget godt, men smag og behag!
Avatar billede fagghunter Nybegynder
26. april 2003 - 13:17 #6
Avatar billede zuiq Nybegynder
26. april 2003 - 16:53 #7
Måske ville "Media Player" være et bedre navn?
Det er så vidt jeg ved, ikke brugt før, da den i windows hedder WINDOWS Media Player :D

Du kunne jo skrive
Media Player
(by Brian)

Arbejder lige på et logo hvor det hedder MEDIAplayer :)
Avatar billede zuiq Nybegynder
26. april 2003 - 16:57 #8
Ups kom til at lave det andet til et svar, fuck det -her er mit rigtige svar.
Det her logo er meget enkelt og udstråler at det er et professionelt program :)
http://zuiq.shadeless.dk/exp/media_player.jpg

Mvh.
Mads
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
26. april 2003 - 22:12 #9
--> fagghunter

Hvad hedder baggrunden på dit logo (den der grå greme-ting), og hvor har du fundet den? Den er fed!
Avatar billede e-man Nybegynder
26. april 2003 - 22:16 #10
--> Zpeakerz

Den har han selvfølgelig selv lavet! i PHOTOSHOP sikkert!
Avatar billede fagghunter Nybegynder
27. april 2003 - 15:13 #11
jeg har lavet den i Photoshop!
Avatar billede zuiq Nybegynder
27. april 2003 - 16:09 #12
Normal chrome :), ret enkelt at lave. Du kan finde masser af tutorials på nettet der viser dig hvordan.
Avatar billede brian.nielsen Nybegynder
10. maj 2003 - 00:26 #13
Firkantede logoer kan jeg ikke bruge til så meget (bliver temmelig grimt når det bliver smækket ind i selve programmet)

Og så er det allerede blevet annonceret som 'BMP' på diverse engelske hjemmesider, så det skal bestemt ikke laves om til 'Media Player by Brian' :))
Men som sagt, så er det ikke 100% sikkert hvad B'et skal stå for.
Jeg undersøger stadig de forskellige registrerede navne så jeg kan få skiftet Brians ud med noget andet.

Jeg er ikke selv god til logo designs, derfor prøver jeg herinde..
Men er stadig ikke tilfreds med de der har prøvet (men prøv endelig igen!!)
Bare de ikke er firkantede (ligesom bannere osv.) da det også vil blive brugt i selve afspilleren og alle mulige andre steder.

Og hvis jeg får et navn af den som har lavet et lækkert logo, som jeg synes passer til det hele, jamen så kommer det navn ind i programmet også (hvis du vil ha det).
Det kunne jo være at du bliver kontaktet af en eller anden som vil ha lavet et logo og som måske betaler kassen for det.....

Jeg smider lige 100-point oveni og håber at i vil prøve igen !!
Avatar billede brian.nielsen Nybegynder
10. maj 2003 - 00:28 #14
Og nyt splattet screenshot: http://www.b.1go.dk/bmp.gif
Avatar billede zuiq Nybegynder
10. maj 2003 - 21:33 #15
Det ville nok være smart hvis du lavede plads til et logo i designet :)