Avatar billede trasman Nybegynder
24. april 2003 - 23:59 Der er 2 kommentarer

Abit Vp6 1Ghz P-III problem

Jeg sidder her med mit Abit Vp6, som jeg har haft til at ligge (aldrig brugt før nu) men den opfører sig mildt sagt _meget_ sært... jeg kan huske at der var nogen der snakkede om at ved bp6'eren var det bedst at bruge et af cpu slotsene frem for et andet... er det samme tilfælde med Vp6'eren, hvis ja hvilket slot skal jeg så bruge?

Ellers kan det være noget med rammene diskene er helt i orden så meget ved jeg

Info:

Abit Vp6

1Ghz P-III processor (helt ny, med ordenligt køler)

256mb ram

Tnt2 m64 (dette er ikke defekt, da jeg også har prøvet at sætte et Gforce 2 i, den laver det samme trick med at køre ringe)

300w strømforsyning til at trække 5 diske diskene er i orden

jeg har installeret de nyeste drivere til ATA-100 RAID controlleren fra Abits hjemmeside
Avatar billede trasman Nybegynder
25. april 2003 - 00:04 #1
kører btw. med Windows Xp
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. april 2003 - 09:05 #2
Det er vel ikke en Processor med Tualatin kerne? Mener nemlig ikke deb bundkort understøtter tualatin....