Avatar billede sneakie03 Nybegynder
24. april 2003 - 00:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

styresystem virker ikke...

jeg har haft min hardisk i min computer med styresystemet: XP Pro, men da jeg skulle flytte hardisken over i en anden computer og boote fra den kunne den ikke... Hvorfor???
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
24. april 2003 - 01:48 #1
jeg har gjort det samme og det kan ikke lade sig gøre da hardware mæssig ikke er ens det kan ikke lade sig gøre med mindre at det er 2 identiske maskiner ellers er man tvangs indlagt til at starte forfra
Avatar billede mcaspersen Nybegynder
24. april 2003 - 01:51 #2
Prøv at om du kan starte op i fejlsikret tilstand
Avatar billede sneakie03 Nybegynder
24. april 2003 - 01:51 #3
okay tak...
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. april 2003 - 09:56 #4
du kunne sagtens ha' kørt HDD på den anden computer, kræver at man udfører en Repair af XP installationen.