Avatar billede sneakie03 Nybegynder
23. april 2003 - 23:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Simpelt spørgsmål

Findes der HD hvor man ikke kan installerer et bestemt styresystem...

kan man installerer lige hvad man vil...?
Avatar billede casch Nybegynder
23. april 2003 - 23:26 #1
Ja du kan installerer alt. Du er kun begrænset ud fra dit valg af formatering!
Avatar billede boris Mester
23. april 2003 - 23:30 #2
jeg har en HD på 20 MB. På den kan du ikke installere de nyere Windows versioner. Den er for lille.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
24. april 2003 - 19:59 #3
20 GB (jeg går ud fra der menes GB og ikke MB) kan da sagtens bruges til nyere Windows versioner. I mit tilfælde fylder en komplet XP med tilbehør 6-7 GB. At en 20 GB er ældre sag og derfor måske lidt langsommere end ønskeligt er en helt anden sag.
Avatar billede casch Nybegynder
24. april 2003 - 21:06 #4
nej det er 20 MB for ellers kunne der jo sagtens installeres win xp eller lignende. på en 20 mb er der kun plads til win 3.11 eller tidligere windows versioner (og evt andre slags styresystemer). Men det må være en gammel svend når den ikke er størrere:)
Avatar billede boris Mester
25. april 2003 - 08:29 #5
Årh, den er såmænd ikke andet end 8 år gammel.
Fra en udmærket 8088 PC, som glimrende havde plads til DOS 6.0, DSI System med database, regneark og 20 spil.
Jeg prøvede bare at tage spørgsmålet helt bogstaveligt:
"Findes der HD hvor man ikke kan installerer et bestemt styresystem... "
Og det findes der altså! Min gode gamle HD.