Avatar billede tinggaarden Nybegynder
23. april 2003 - 14:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lydkort

Jeg har et onboard ECS lydkort. kører med XP. Selv om jeg har skruet helt op for alt der kan skrues på. er det ikke særligt højt...plz help.
Avatar billede sn2002 Nybegynder
23. april 2003 - 14:19 #1
hvis du har installeret Realplayer på et tidspunkt, har jeg tit oplevet at lydstyrken på Realplayer af en eller anden grund styrer lydstyrken på hele computeren; så hvis du normalt bruger mediaplayer, og måske har glemt realplayeren, kan det være den står lavt indstillet i lyden?
Det er et langskud, men hvis du allerede har været inde og skrue helt op i tilbehør -> lydstyrke, uden at det hjælper, så kan det godt være det er et langskud, der skal til.
Avatar billede kadann Nybegynder
23. april 2003 - 14:59 #2
Prøv dobbeltklikke på højtaleren nede ved uret..

gå ind indstillinger -> egenskaber og se om du kan slå fader til.. det kan være den der er skruet helt ned.
Avatar billede kadann Nybegynder
23. april 2003 - 14:59 #3
hov.. det skulle være et svar :)
Avatar billede tinggaarden Nybegynder
23. april 2003 - 15:40 #4
kadann....nope ikke det :) sn2002...heller ikke det :)
Avatar billede spt Nybegynder
23. april 2003 - 16:07 #5
der er ikke forstærker på det onboard lydkort. derfor skal du have en god ekstern forstærker til dine højtalere.
Avatar billede tinggaarden Nybegynder
24. april 2003 - 14:06 #6
Nu har jeg købt et nyt lydkort...det gav bare flere problemer...se evt. min spørgsmål!