Avatar billede groftnok Nybegynder
23. april 2003 - 13:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Nyt banner til hjemmeside

hejsa jeg mangler et nyt banner til en hjemmeseide, banneret skal:

Være i målene ca. 250x60

Der skal stå: "Broagerlands Ungdoms- og Idrætsforening"

Baggrundsfarven skal være #0000FF som er en standardblå i Frontpage

ps. Det må gerne se lidt "sporty" ud
Avatar billede whitesun Nybegynder
23. april 2003 - 13:15 #1
Hvad for et design skal det passe ind i?
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
23. april 2003 - 16:31 #2
jeg vil gerne komme med et forslag senere arbjeder på sagen
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
23. april 2003 - 16:53 #3
her er et forslag http://www.hp.unikx.dk/exp/exp343655.gif håber det evt kan bruges
Avatar billede groftnok Nybegynder
23. april 2003 - 18:05 #4
banneret er til en mindre lokal idrætsforening, og det lille billede i venstre side ser lidt for "brutalt" ud, men idéen er god nok... Billedet er til toppen af en hjemmeside og har en ramme for sig selv, men der er også en menu nedenunder i venstre side (under det lille billede du har sat ind) som har samme blå farve så det kommer ikke til at passe ordentligt ind med farverne.
Hvis det er må du gerne lave billedet lidt bredere så teksten kan stå på én linie og en "fade" ved billedet så det glider bedre ind med farven i menuen nedenunder.

Det er et pænt banner med den rigtige BG-farve, men teksten må også gerne være lidt "mere" hvid.

Udover dette er der ikke noget billedet skal passe til mht. design mm.
Avatar billede mudgi5 Nybegynder
23. april 2003 - 23:13 #5
Hej 'groftnok'

Jeg har forsøgt mig lidt med et svar til dig. http://www.webbyen.dk

Hvis du kam bruge det, så er det bare ok påskefugl der.. :-)
Avatar billede mudgi5 Nybegynder
23. april 2003 - 23:14 #6
Hovsa, jeg menter http://www.sra.webbyen.dk

Ok nutella ørn der :-)
Avatar billede e-man Nybegynder
24. april 2003 - 13:58 #7
Avatar billede groftnok Nybegynder
24. april 2003 - 16:17 #8
Jamen det ser jo nydeligt ud!