Avatar billede historiker Nybegynder
22. april 2003 - 20:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjemmesideløsning

Hej

Jeg er på udkig efter en gratis hjemmesideløsning. Dvs. en løsning der uden jeg skal op med pungen (eller MEGET billigt) tilbyder mig så mange funktionaliteter som muligt.

Nyhedsbrev og debat funktionalitet vil være rigtigt godt.

Jeg har idag hotel hos Azero og benytter Frontpage 2002 til at smide ting på siden.

Et sammenstøbning af forskellige funktionaliteter fra forskellige steder kan være en mulighed, men jeg vil naturligvis gerne have så meget som muligt samlet i et system.

I bund og grund er det vel en slags CMS system jeg er ude efter.

Håber nogle kan hjælpe.

Links til gode sider for webmastere vil jeg også være taknemmelig for.

Mvh. Historiker
Avatar billede fun22 Nybegynder
22. april 2003 - 20:09 #1
www.activedevelopper.dk - Der kan du finde en masse suorce codes
Avatar billede fun22 Nybegynder
22. april 2003 - 20:09 #2
Avatar billede doit Nybegynder
22. april 2003 - 20:10 #3
en god side jeg altid bruger som værktøjskasse er http://www.flashkit.com
Avatar billede historiker Nybegynder
22. april 2003 - 20:10 #4
Død link
Avatar billede historiker Nybegynder
22. april 2003 - 20:11 #5
activedeveloper.dk - jeps der var den
Avatar billede fun22 Nybegynder
22. april 2003 - 20:12 #6
du skal også bruge http://activedeveloper.dk/ det andet er der en fejl i
Avatar billede software-maker Nybegynder
22. april 2003 - 20:22 #7