Avatar billede seje_reje Nybegynder
21. april 2003 - 21:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ændre et cd drev til Brænder

jeg ved ikke hvad WinXp laver men min HP Writer til USB laver en lille fejl, da den mener det er et cd-rom istedet for en brænder. og da jeg bare mente den skulle have en ny driver til Xp kunne det da ikke være så svært, men da Den ikke vil bruge den driver jeg siger den skal bruge, nok fordi den mener det ikke er en CD-rom driver, hvordan kan man ændre XP's holdning( eller hvad man skal kalde det) til hvad stykke hardware det er?
Avatar billede plex85 Nybegynder
21. april 2003 - 22:54 #1
Hi ! Har du prøvet at fjerne cd-drevet i enhedshåndtering? Genstart og lad win xp finde den påny?  hilsen Easy
Avatar billede seje_reje Nybegynder
22. april 2003 - 21:48 #2
ja op til flere gange, på WIN2k virkede det. men da jeg opdaterede kunne den ikke finde ud af at det er en brænder, så WinXp vil ikke acceptere at det er en Brænder driver, så den siger når jeg viser hvilken fil den skal bruge, at den ikke passer, og bruger den er i forvejen  er installeret.
Avatar billede seje_reje Nybegynder
04. september 2003 - 08:58 #3
fusk det, det er jo microsoft...
Avatar billede magictouch Nybegynder
04. september 2003 - 10:07 #4