Avatar billede umulius Nybegynder
20. april 2003 - 20:09 Der er 1 løsning

Ingen mail

Jeg kan pludselig ikke komme igennem til min mail server
når jeg pinger virker alt tilsyneladende
men når jeg laver telnet mailserver kommer denne besked

D:\Documents and Settings\administrator.FARVER79.001\Menuen Start>telnet mailser
versIP 110
Opretter forbindelse til mailserversIP...Der kunne ikke oprettes forbindelse til
værten, på port 110.
Et forbindelsesforsøg mislykkedes, fordi den, der tilsluttede, ikke svarede korr
ekt efter en periode, eller forbindelsen mislykkedes, fordi den tilsluttede vært
ikke svarede.
Jeg har tele danmarks backup-mx både intern og extern
Når jeg pinger mailserveren fra server får jeg extern ip          og når jeg pinger fra workstation routers ip nr
Jeg bruger mail enable og her ser alt rigtig ud
Umulius
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
20. april 2003 - 20:15 #1
prøv sener jeg har også problemer med det lige nu det er bare i nyheds grupperne hvor jeg ikke kan sende