Avatar billede sondervangen Nybegynder
20. april 2003 - 15:05 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

C:\Programmer\WinMX\WinMX.exe dette program hvad er det og..

hvordan kan jeg slette det.. der ståt det bruges af windows.. men til hvad.. kan ikke se nogen nødvendig brug
Avatar billede martex Nybegynder
20. april 2003 - 15:08 #1
Højreklik på ikonet, og tryk på egenskaber. Hvis det er skrivebeskyttet skal du gøre sådan at det ikke er. Så krydser du vinduet med egenskaber og går derefter ind i det igen. Hvis det stadig er skrivebeskyttet har jeg ingen anelese om hvordan du sletter det. Jeg har nemlig også samme problem med et program...
Avatar billede sondervangen Nybegynder
20. april 2003 - 15:10 #2
det er ikke skrivebeskyttet...
Avatar billede arne_v Ekspert
20. april 2003 - 15:10 #3
Jeg mener det er et P2P program.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
20. april 2003 - 15:10 #4
Det er et filsharing program. Det lægger sikkert og kører nede i din proceslinie.
Avatar billede arne_v Ekspert
20. april 2003 - 15:11 #5
Start med at check om det kan afinstalleres normalt.

Hvis ike må du jo slette det og rydde op i registry.
Avatar billede martex Nybegynder
20. april 2003 - 15:14 #6
Hvad står der helt præcis når du prøver at slette det?
Avatar billede sondervangen Nybegynder
20. april 2003 - 15:48 #7
? arne jeg kan jo ikke slette det i kontrolpanel mv.. hvad mener du med normalt
Avatar billede curious Nybegynder
20. april 2003 - 15:50 #8
CRTL + ALT + DElete  ..afslut WinMX.exe

CRTL + A inde i mappen , og DELETE ! ..

derefter

start > kør > msconfig > find fanebladet start .. find WINMX ..og fjern fluebenet
Avatar billede sondervangen Nybegynder
20. april 2003 - 16:04 #9
tak .. kan dog ikke lige finde den i msconfig...
Avatar billede curious Nybegynder
20. april 2003 - 16:09 #10
okay :) ..Men programmet er fjernet nu, takker for points, husk at tømme din papirkurv :D