Avatar billede fraggeren Nybegynder
20. april 2003 - 09:53 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

ADSL

Jeg skal til at bestille adsl, og har besluttet mig for at købe Cybercity, har dog hørt at den billigste jeg har kigget på nemlig: 256/256 skulle suge røv i forhold til TDC med samme hastighed og andre firmaers med samme hastighed...

1. Kan det passe at cybercity's 256/256 er ringere end andres?
2. hvorfor?
3. fortæl mere om det!
Avatar billede curious Nybegynder
20. april 2003 - 09:54 #1
1. Det passer langt fra at cybercitys er dårligere, CC er dem jeg klart har haft bedst eafaring med..
2. Man kan ikke helt præcist sige hvilken der er bedst i længden, da du får stillet en hvis mændge båndbredde til rådighed, dog kan hastigheden variere med få kbits men det burde ikke være noget man kan mærke markant...
3. fortæl mere om det ? ... :D
Avatar billede curious Nybegynder
20. april 2003 - 09:55 #2
3. Stick to CyberCity  :)

TDC fejler såmænd heller ikke noget
Avatar billede knocker Nybegynder
20. april 2003 - 09:56 #3
CyberCity har haft en del "problemer" på det sidste, grundet ændringer i deres routing o.l. - Jeg vil personligt hellere vælge CyberCity fremfor nogen andre selskaber. Mener de er klart mere stabiler, og deres kundeservice er i top.

Det positive ved CyberCity er også, at du har mulighed for at booste din linie i 1, 3 og 7 dage for en lille sjat penge. Dette er altid godt, hvis man får lyst til at fyrer linien godt og grundigt af i en weekend el.l.

Mit råd: Hold dig til CyberCity.
Avatar billede riversen Nybegynder
20. april 2003 - 09:57 #4
enig
Avatar billede knocker Nybegynder
20. april 2003 - 09:58 #5
En ekstra ting. Mht. de problemer de har haft, burde det hele være klaret for et stykke tid siden. Det de har gjort, er at cutte ét hop af, så hvis du er en gamer, får du en bedre ping in game.
Avatar billede tkmbh Nybegynder
20. april 2003 - 09:58 #6
Har selv Cybercity. 384/128. Den virker perfekt. Jeg downloader med cirka 40,5 kb.
Har også haft TDC uden problemer men ville hellere have Cybercity.
Avatar billede tkmbh Nybegynder
20. april 2003 - 09:59 #7
Fedt at man kan booste når vennerne kommer og vi skal spille...
Avatar billede larz Nybegynder
20. april 2003 - 10:10 #8
Jeg kan også kun sige at CC er et fint firma har aldrig haft bøvl med dem, fremragende service, vores Router futtede af pågrund af Torden og vi ringede til dem og fortalte hvad der var sket, CC tog sig af det hele, vi behøvede ikke engang kontakte vores forsikringsselskab, jeg var så ikke lige hjemme på det tidspunkt da den nye skulle sættes op, så min lillebror skulle sætte den op, han fik den så ikke til at virke den første dag...... men tro det er løgn CC ringede til os og spurgte om de kunne hjælpe, også guidede de ham igennem!

Det ville aldrig være sket ved TDC, de tror nemlig altid at det er kunden der er noget i vejen med, for det kan ikke være deres udstyr der er noget i vejen med

Så jeg kan kun anbefale CC
Avatar billede riversen Nybegynder
20. april 2003 - 10:12 #9
larz: det var jo sådan set også kunden den var gal med ;-)
Avatar billede larz Nybegynder
20. april 2003 - 10:20 #10
riversen >> Ja okay :)

det var så en anden historie jeg tænkte på, en af mine venner købt TDC's sammel selvløsning, vi fik sat det op, men det virkede ikke, så vi ringede til TDC, de påstod hård nakket at det var computeren der var noget i vejen med, så vi prøvede at skifte netkort og ligge windows ind på ny (det trængte den så også til)det virkede stadig ikke, men for at gøre en lang historie kort, tror jeg vi ringede til TDC små 10 - 15 gange på en uge og de påstod at det var vores der fejlede noget..... men sjovt nok lige pludselig fandt TDC ud af at der var fejl på deres Central
Avatar billede riversen Nybegynder
20. april 2003 - 10:22 #11
ja det er typisk...kundeservice er tit = hjælp dig selv. Og det gælder de fleste efter min mening
Avatar billede fraggeren Nybegynder
21. april 2003 - 00:37 #12
klart knocker som jeg bedst kunne bruge til noget, jer andre (riversen og larz tror åbenbart jeg lavede spørgsmålet så i kunne chatte mere med hinanden end at svare på spørgsmålet :) nej men mange tak alle har også hørt at CC skulle være bedst, jeg vælger knocker fordi han skrev noget om BEDRE PING hvis man er gamer hvilket jeg er, men knocker er du fuldstændig sikker på at det passer? jeg mener hvor har du hørt det fra?
Avatar billede larz Nybegynder
21. april 2003 - 11:10 #13
fraggeren >> du køber vel en komplet løsning og der er kundeservice vel en del af det og kan ikke se hvorfor man behøver skrive det samme som tre allerede har skrevet.......
Avatar billede knocker Nybegynder
23. april 2003 - 05:20 #14
Jeg kørte selv med CC i godt og vel 3 år, og har flere bekendtskaber i firmaet. Hvis jeg får problemer med min linie, så vil jeg gerne vide hvorfor, derfor griber jeg knoglen.

Så jeg har selv mærket det, plus, jeg har snakket med flere derinde fra. Du kan trygt stole på mit ord. Ellers er der altid den anden mulighed, at du ringer ind til selskabet og tjekker selv, hvis du nu skulle være lidt kritisk :)